Nagrodę otrzymała firma PSC Rijeka z Chorwacji. W konkursie uczestniczyło 600 stacji serwisowych MAN z całej Europy.
Firma MAN ustanowiła w 2010 roku nagrodę „ServiceQualityAward“ w celu systematycznej poprawy kwalifikacji pracowników i jakości obsługi oraz zapewnienia naszym klientom jak najlepszego serwisu. W tym roku do konkursu zgłosiła się rekordowa liczba uczestników – ponad 600 stacji serwisowych z sześciu regionów sprzedaży. W gronie 18 finalistów znalazły się między innymi serwisy z Niemiec, Rosji, Iraku, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Francji, Belgii, Ukrainy, Hiszpanii Czech i Słowacji.
Zwycięzcy konkursu „MAN ServiceQualityAward 2012“:
- 1 miejsce: PSC Rijeka, Čavle, Chorwacja
- 2 miejsce: MAN Servicebetrieb Dillenburg, Niemcy
- 3 miejsce: Petschl Werkstätten Betriebs GmbH, Perg, Austria
"Pragniemy zaoferować naszym klientom kompetentną i szybką obsługę na całym świecie. Serwis odgrywa przecież istotną rolę w kompleksowej koncepcji TCO, która znajduje się w centrum zainteresowania naszych klientów“ – mówi Lars Essmann, Senior Vice President After Sales w firmie MAN Truck & Bus.
W ramach konkursu od marca tego roku odbyły się cztery rundy zmagań praktycznych i teoretycznych. Najlepsze zespoły zaproszono do finału, który miał miejsce 20 września 2012 roku w Hanowerze. W ramach targów IAA 2012 przeprowadzono ostateczne egzaminy w warsztacie Hanower-Langenhagen. Egzamin obejmował sześć etapów, między innymi teoretyczne egzaminy w zakresie gwarancji kupna, przeglądów, części oryginalnych i procesów realizowanych w warsztatach, a także praktyczne zadania związane z pojazdami ciężarowymi i autobusami. Na trzy zwycięskie zespoły czeka teraz kilkudniowa podróż do Omanu. W konkursie wzięły udział wszystkie polskie stacje serwisowe. Najlepsze z nich – Truck & Bus Center Czeladź, Truck & Bus Center Gdańsk oraz Agro-Star Kalisz dotarły do przedostatniej rundy.
(pk)
Komentarze