Chińskie dostawczaki wkrótce dostępne w Polsce – w ramach leasingu

, 26 maja 2022, 12:03

Santander Consumer Multirent podpisał umowę z importerem samochodów elektrycznych marki Maxus, firmą RSA Polska Sp. z o.o. Maxus jest producentem samochodów dostawczych, pickupów i SUV-ów działającym od 2011 roku, należącym do koncernu SAIC Motor z siedzibą w Szanghaju. Klienci Santandera będą mogli skorzystać z oferty tych samochodów z dotacją z programu „Mój elektryk”.

Samochody Maxus - polska oferta

Obserwując rosnące zainteresowanie samochodami elektrycznymi, Santander Consumer Multirent stale rozszerza swoją ofertę współpracy z importerami takich aut.  Efektem tych działań jest podpisanie umowy z importerem Maxus. Współpracą na obsługę finansową tego partnera są objęte  wszystkie spółki z Grupy Santander Consumer:  Santander Consumer Multirent, Santander Consumer Banku i Santander Consumer Financial Solutions. Poza propozycjami dla klientów indywidualnych i firm, Santander Consumer Multirent będzie zapewniać również finansowanie stocków dealerom Maxusa.

– Bardzo cieszymy się z kolejnej nawiązanej współpracy przez Santander Consumer Multirent – komentuje Rafał Biegański z Santander Consumer Multirent. – W sytuacji, gdy auta elektryczne stają się coraz popularniejsze, jest dla nas bardzo istotne, żeby spełniać potrzeby naszych klientów i dostarczać im usług, które odpowiadają bieżącym trendom na rynku motoryzacyjnym. Dzięki podpisaniu umowy z marką Maxus, nasi klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnego finansowania leasingiem na jej pojazdy i równocześnie z dotacji z programu „Mój elektryk”. Jak poinformował BoŚ pod koniec kwietnia br., w ciągu pół roku od uruchomienia dopłat do leasingu pojazdów elektrycznych w ramach programu pozytywnie rozpatrzono ponad 1000 wniosków. Natomiast łączna wartość przyznanych dotacji przekroczyła 33,7 mln zł.

MAXUS posiada w ofercie, która ma być dostępna w Polsce, dwa samochody dostawcza: e-Deliver-3 oraz e-Deliver 9. Maxus e-Deliver 3 to pierwszy na świecie samochód dostawczy, który od początku do końca jest zaprojektowany jako samochód elektryczny, a nie jest adaptacją istniejących konstrukcji pod napęd elektryczny. Maxus e-Deliwer 9 to duży samochód dostawczy, dysponujący przestrzenią ładunkową 9,7 m³ lub 11 m³ i maksymalną ładownością do 1270 kg.

Oprócz aut dostawczych, MAXUS zamierza sprzedawać w Polsce także dwa auta osobowe –  SUVa Euniq 6 i vana Euniq MPV.

Planowo sprzedaż samochodów importera ma ruszyć w czerwcu br.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!