Kolejne pojazdy najnowszej generacji Renault Trucks trafiły w ręce klienta. Tym razem zrealizowane zostało zamówienie na dwa ciągniki siodłowe T460, wyposażone w 11-litrowe jednostki napędowe o mocy 460 KM (338 kW), spełniające wymagania normy Euro VI.
Pierwsze na Dolnym Śląsku tego typu pojazdy odebrała firma Transport & Logistik Management z Siechnic k. Wrocławia. Uroczyste przekazanie ciągników siodłowych nowej gamy T nastąpiło w dolnośląskiej siedzibie dealera Renault Trucks, firmy Retos w Pietrzykowicach k. Wrocławia. Z rąk Rafała Zmarzłego, przedstawiciela handlowego francuskiego producenta, kluczyki odebrał Jarosław Bednarczyk, właściciel firmy Transport & Logistik Management.
– „Wydajemy dziś dwa pojazdy T460 klientowi, który zamówił je bez wcześniejszego przetestowania. Oglądał pojazdy podczas dolnośląskiej premiery nowej gamy, znał dokładnie wszystkie niezbędne parametry techniczne, jednak samochodami wcześniej nie miał okazji jeździć. Pan Jarosław zaufał nowej technologii. W pełni zawierzył marce, co jest dla nas bardzo cenne. Jesteśmy przekonani, że Renault Trucks bardzo szybko udowodni, że na to zaufanie zasługuje." – powiedział Rafał Zmarzły.
Spółka Transport & Logistik Management z Siechnic k. Wrocławia istnieje od blisko dwóch lat. Współpracuje z jednym z liderów transportowych na rynku szwajcarskim i świadczy usługi transportowe w Europie Zachodniej.
– „Do wyboru pojazdów nowej gamy przekonały mnie dobre osiągi gwarantowane przez producenta i cena pojazdów, tak kluczowa w transporcie. Mimo iż zamawiałem samochody T460 jak z katalogu i zaryzykowałem, to już teraz wiem, że to była dobra decyzja. Eksploatujemy już od miesiąca pojazd testowy, model T430 z silnikiem o mocy 430 KM. Pojazd ten bardzo dobrze się sprawdza na trasach długodystansowych spalając w zestawie z w pełni załadowaną naczepą 25l/100km. Dlatego modelu testowego T430 już nie oddam, tylko również kupię." – mówi Jarosław Bednarczyk, właściciel firmy.
Flota dolnośląskiej firmy liczy aktualnie 7 pojazdów, w większości są to samochody marki Renault Trucks. Nowo odebrane pojazdy są pierwszymi we flocie tego przewoźnika, spełniającymi ekologiczną normę czystości spalin Euro VI. Jak deklaruje Jarosław Bednarczyk, stopniowo będzie wymieniał samochody starszych roczników i to również na modele nowej gamy francuskiego producenta. Ponieważ pojazdy transportują towary przez górzyste tereny, ważnym wymogiem było wyposażenie ich w zwalniacz hydrauliczny (retarder) Voith. Nowe egzemplarze Renault Trucks T460 nie zagoszczą na Dolnym Śląsku na długo, gdyż zaraz po odbiorze jadą do Szwajcarii, gdzie stacjonują i pracują samochody firmy.
Komentarze