Nowa uniwersalna opona Continental

, 18 czerwca 2014, 15:38

Conti Hybrid HS3 to uniwersalna opona, przeznaczona do eksploatacji na różnych rodzajach dróg. Jest ona pierwszą z nowej rodziny Conti Hybrid, przeznaczonej do eksploatacji zarówno na drogach regionalnych, jak i autostradach. Ich konstrukcja czyni je odpowiednimi dla flot pracujących w trudnym środowisku dystrybucyjnym.

Conti Hybrid HS3 w rozmiarze 22,5 cala to opona uniwersalna na oś kierowaną. W porównaniu do swych poprzedników odznacza się ona grubszym, wolniej ścierającym się bieżnikiem (rzeźba „plus volume”), który gwarantuje wyższy o 17 proc. okres eksploatacji. Grubszy bieżnik opony zdecydowanie obniża także opory toczenia spowodowane uginaniem się boku opony. Dzięki temu Conti Hybrid HS3 jest oponą doskonale nadającą się na wymagające trasy zaopatrzeniowe, przebiegające po różnego rodzaju nawierzchniach.

Kieszonkowe lamelki umieszczone ukośnie w podstawie bieżnika sprawiają, że opona zachowuje się optymalnie na mokrej nawierzchni w całym okresie eksploatacji, nawet na zmieniającej się nawierzchni drogi. Wzmocnione barki nowej, przeznaczonej na oś kierowaną opony Conti Hybrid HS3 w rozmiarze 22.5 cala powodują poprawę właściwości manewrowych pojazdu, ograniczając przemieszczanie się poszczególnych segmentów bieżnika względem siebie. Zastosowanie nowej mieszanki gumowej w ścianie bocznej opony zmniejsza jej temperaturę pracy, co z kolei obniża zużycie paliwa.

Pomimo szerokiego zakresu warunków pracy, do jakich jest przeznaczona, opona Conti Hybrid HS3 nadal posiada cechy typowe dla ogumienia wyprodukowanego przez niemieckiego producenta: zapewnia długi czas eksploatacji obniżając jednocześnie zużycie paliwa.

Solidny, wzmocniony, wykonany z wysokiej jakości materiałów karkas, zwiększona grubość, cztery warstwy trójkątnego opasania oraz wyjątkowo wytrzymała konstrukcja bieżnika gwarantują długotrwałą i niezawodną eksploatację opony. Również nośność została dostosowana do wyższej masy ciężarówek spełniających wymagania normy Euro 6. Zintegrowany z oponą wzrokowy wskaźnik zbieżności (VAI) umożliwia szybkie zidentyfikowanie ewentualnych problemów z ustawieniem kół na podstawie wyglądu bieżnika.

Dzięki możliwości ponownego rowkowania i bieżnikowania, opona daje jeszcze większe oszczędności kosztowe związane z eksploatacją floty. Conti Hybrid HS3 wyposażono w wewnętrzną wyściółkę AirKeep, zapobiegającą powolnemu spadkowi ciśnienia.

Conti Hybrid HS3 do końca roku dostępne będą w ośmiu różnych rozmiarach (wszystkie dla felg 22,5 cala):

  • 385/55 R 22.5
  • 385/65 R 22.5
  • 275/70 R 22.5
  • 315/70 R 22.5
  • 315/70 R 22.5 XL
  • 315/80 R 22.5
  • 295/80 R 22.5
  • 12 R 22.5
     

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!