DHL wprowadza nowe ubezpieczenie towarów

, 22 września 2014, 8:49

DHL Global Forwarding oferuje swoim klientom nową usługę ubezpieczenia DHL Cargo Insurance. Procedura jest maksymalnie uproszczona – wystarczy zaznaczyć na zleceniu, że dana przesyłka ma być ubezpieczona, podać rodzaj towaru i jego wartość oraz kraj docelowy i rodzaj transportu. Ubezpieczenie obejmie nie tylko wartość towaru, ale też koszty transportu, i marże do wysokości 10 proc.

Ubezpieczenie DHL Cargo Insurance gwarantuje (w zależności od wielkości poniesionej szkody) zwrot nawet do 110 proc. wartości przewożonego towaru, nie później niż w ciągu 30 dni od zgłoszenia roszczenia. Większość potrzebnych dokumentów DHL posiada już w bazie.
     
W ramach usługi DHL Global Forwarding oferuje dwa rodzaje ubezpieczenia:

  • ubezpieczenie roczne –  dla wszystkich przesyłek danego klienta, przy minimalnych kosztach administracyjnych,
  • ubezpieczenie Ad-hoc, zabezpieczające pojedynczą przesyłkę.
     

– „Warto pamiętać, że prawdopodobieństwo nieprzyjemnego zdarzenia w transporcie międzynarodowym jest wysokie. Przesyłka lecąca lub płynąca np. z Chin do Polski przechodzi przez wiele punktów przeładunkowych, które obsługuje wielu różnych podwykonawców. Dlatego też DHL Global Forwarding zaleca ubezpieczenie towaru wszystkim klientom.” – mówi Agnieszka Fortuna, Kierownik ds. Jakości, DHL Global Forwarding.

DHL Cargo Insurance jest ubezpieczeniem towaru. W przeciwieństwie do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej spedytora (OCS), które zabezpiecza jedynie przed ewentualnymi zaniedbaniami lub błędami pracowników, Cargo Insurance ubezpiecza ładunek na wypadek uszkodzenia lub zaginięcia, chroniąc interes klienta.


 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!