10 lat współpracy FM Logistic z Technicolor

, 1 grudnia 2014, 15:53

W 2004 roku firma FM Logistic rozpoczęła realizację usług dla firmy Technicolor. W ciągu 10 lat kooperacji operator wyprodukował dla swojego klienta 50 milionów zestawów, co daje średnio rocznie 5 milionów sztuk, 400 różnych produktów wysyłanych do ponad 60 krajów świata.

Od 10 lat operator realizuje dla Technicolor (wcześniejsza nazwa firmy Thomson) wysoce wyspecjalizowane usługi obejmujące, co-manufacturing, magazynowanie, zaopatrzenie, obsługę celną i transport międzynarodowy. Do 2011 roku operacja była prowadzona na platformie FM Logistic w Mszczonowie, a od 2011 roku siedzibą dla tego projektu jest platforma operatora w Błoniu.

Usługi co-manufacturingu realizowane przez FM Logistic obejmują customizację polegającą m.in. na: wgrywaniu oprogramowania do modemów, nadrukowywaniu logo klientów końcowych metodą tampondruku i kompletowaniu zestawów. Wyposażenie techniczne stanowią trzy półautomatyczne linie produkcyjne, około stu komputerowych stacji programowania, a także maszyny firmy Tampoprint, kilkadziesiąt specjalistycznych drukarek oraz zaawansowany, dedykowany system informatyczny. Projekt obsługuje zespół około 150 wyspecjalizowanych pracowników.

W tym roku firmy obchodzą okrągłą rocznicę 10-lecia współpracy. Z tej okazji 19 listopada br., odbyła się oficjalna uroczystość na platformie operatora w Błoniu z udziałem wszystkich kluczowych osób z obu firm. Wielu z obecnych podczas oficjalnej uroczystości jest związanych z operacją od samego początku.

– „Nasze wspólne dziesięciolecie to dowód na to, że długofalowa, partnerska współpraca umożliwia realizację nawet bardzo złożonych operacji. Co ważne, w ciągu tych 10 lat udało się nam dostarczać usługi najwyższej jakości z utrzymaniem wszystkich KPI w tzw. 'zielonej strefie'” – mówi Piotr Różycki z FM Logistic Polska.

– „To dla nas wyjątkowa współpraca pod wieloma względami. FM Logistic daje nam unikalne wsparcie kompetentnej kadry w dopasowaniu produkcji do zmieniających się potrzeb rynku i oczekiwań odbiorców. Wielokrotnie sprostano wyzwaniom, rekonfigurując technologie, wdrażając nowe rozwiązania IT etc. To właśnie dzięki temu odnotowujemy nieustająco wysokie przywiązanie klientów z obsługiwanej przez nas strefy EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka)” – powiedział Łukasz Widawski z firmy Technicolor – „Taka elastyczność i zaangażowanie to ogromny komfort. Życzymy sobie równie udanych kolejnych przynajmniej 10 lat razem” – dodał Łukasz Widawski.

Więcej informacji na www.fmlogistic.com
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!