Mercedes-Benz Atego jest najbardziej poszukiwanym samochodem ciężarowym w polskim Internecie. Za ten wynik, model otrzymał tytuł „Internetowy Samochód Roku 2014” od organizatora konkursu, serwisu Otomoto.pl. Wyróżniony został także Sprinter, który zajął drugie miejsce w kategorii samochodów dostawczych.
Mercedes-Benz w 2014 roku zarejestrował w Polsce najwięcej pojazdów w całym segmencie >6T.Okazuje się, że marka jest równie pożądana na rynku wtórnym. Zgodnie z wynikami konkursu „Internetowy Samochód Roku 2014”, Atego okazał się najczęściej wyszukiwanym przez użytkowników serwisu otomoto.pl samochodem ciężarowym.
Model Atego, najmniejszy z rodziny „A” samochodów ciężarowych Mercedes-Benz jest pojazdem dedykowanym dystrybucji i budownictwu. Zastosowanie znajduje jednak również w całej branży TSL, a także m.in. jako pojazd wojskowy lub pożarniczy. Został nagrodzony licznymi międzynarodowymi wyróżnieniami, w tym dwukrotnie prestiżowym tytułem Truck of the Year w latach 1999 i 2011 (wersja hybrydowa).
Drugim laureatem konkursu okazał się dostawczy Mercedes-Benz Sprinter. Największy dostawczy Mercedes obchodzi w tym roku swoje 20-lecie i otrzymał z tej okazji prezent: tytuł wicelidera na internetowym rynku wtórnym w kategorii samochodów dostawczych.
Prowadzony przez serwis ranking odzwierciedla zainteresowanie Polaków poszczególnymi modelami pojazdów. Miliony internautów „głosują” przez cały rok – wybierając pożądanie parametry podczas przeszukiwania ofert w serwisie. Konkurs został zorganizowany już po raz dziesiąty, poszczególne modele oceniane były w kilku kategoriach.
Należący do grupy Allegro serwis otomoto.pl jest największą w Polsce internetową giełdą samochodową. Wyniki konkursu zostały opracowane na podstawie ponad miliarda wysłanych przez użytkowników zapytań i ponad 10 milionów ofert.
Komentarze