Jest to innowacyjne opracowanie przygotowane w oparciu o badania jakościowe a nie ilościowe. Raport powstał na bazie informacji zebranych podczas realizacji zogniskowanych wywiadów grupowych (tzw. FGI, czyli Focus Group Interview). Łącznie przeprowadzono cztery badania z przedstawicielami warsztatów (właścicielami lub pracownikami) z uwzględnieniem specjalizacji warsztatu tj. w podziale na specjalizację napraw samochodów ciężarowych.
Raport opisuje problemy i potrzeby warsztatów zajmujących się naprawami samochodów ciężarowych z uwzględnieniem ich specyfiki, wskazuje, jakie działania można podjąć, aby poprawić współpracę z dystrybutorami i pomóc warsztatowcom w funkcjonowaniu na rynku.
Pobierz broszurę informacyjną o raporcie – kliknij tutaj
Szczegółowych informacji udziela:
Marcin Nowak | Dyrektor ds. badań rynku
tel.kom : (+48) 609186810
e-mail: marcin.nowak@motofocus.pl
Komentarze