Klienci zadowoleni z naczep Wielton

, 1 marca 2018, 11:12

Najnowsze wyniki badania lojalności klientów i postrzegania marki Wielton przeprowadzonego przez GfK Polonia pokazują, że aż 80 proc. klientów firmy wraca po jej naczepy i wywrotki.

Filarem lojalności badanych klientów Wieltonu jest zaufanie do firmy i przekonanie o wysokiej jakości produktów. Dodatkowo, aż 82 proc. klientów ma poczucie bycia w centrum uwagi firmy. Na wysoki stopień lojalności klientów wpływa głównie bezawaryjność, solidność i wytrzymałość naczep. Klienci doceniają także szerokie możliwości konfiguracji produktów do własnych, często indywidualnych potrzeb oraz wysoką jakość podzespołów. Wysoko oceniają fakt, że firma stara się być blisko nich i aktywnie reaguje na ich potrzeby, poszukując nowych rozwiązań w Centrum Badań i Rozwoju. Niezwykle ważne dla klientów Wieltonu są kompetencje i rzetelność pracowników obsługi sprzedaży, którzy wywiązują się ze swoich zobowiązań.

– Strategia Grupy Wielton 2020 zakłada dynamiczny rozwój, który nie byłby możliwy bez zadowolonych, powracających do nas klientów. Dlatego bardzo dużą wagę przykładamy do jakości na każdym etapie współpracy z nimi – komentuje Małgorzata Barańska, dyrektor ds. marketingu i PR w Wielton S.A. – Nie spoczywamy na laurach, podejmujemy liczne działania, które mają na celu podnoszenie standardów obsługi. Liczymy na to, że w kolejnym badaniu poziom satysfakcji naszych klientów będzie jeszcze wyższy.

 

Na wysokie zadowolenie klientów wpływa wyższa niż u konkurencji sprawność i bezproblemowość odbioru nowych naczep w uzgodnionym terminie, 16,5 proc. w Wieltonie względem 10,7 proc. u konkurencji. Klienci doceniają również krótszy (13,9 proc.), niż u innych firm (9,6 proc.), czas oczekiwania na realizację zamówienia.

Wielton zdaniem klientów cechuje wyższa niż u konkurencji ergonomia użytkowania naczepy, który wpływa na łatwość i komfort codziennej obsługi. Posiadanie własnego CBR daje zdaniem klientów szerokie możliwości poprawy jakości eksploatowania naczep oraz eliminowania ewentualnych wad już na poziomie projektowania.

82 proc. klientów jest zainteresowanych intensywną współpracą z Wielton S.A. i jest gotowych polecić firmę innym potencjalnym klientom.

GfK*LoyaltyPLUS® składa się z badania jakościowego 8 IDI, realizowanego w oparciu o wywiady pogłębione oraz badania ilościowego 573 CAPI, w ramach którego zostały przeprowadzone wywiady bezpośrednie face-to-face.

 

 

 

 

Komentarze

Brak komentarzy