Do niedawna termin „sztuczna inteligencja” obecny był tylko w świecie fikcji. Dziś 63% konsumentów na świecie w jakimś stopniu obcuje z rozwiązaniami automatycznymi, opartymi na sztucznej inteligencji, nie zdając sobie z tego nawet sprawy. Sztuczna inteligencja, a zwłaszcza uczenie maszynowe, bardzo zyskują na znaczeniu.
Cyfrowa rewolucja to trend, który dotknął nie tylko branżę motoryzacyjną, dostrzegalny jest niemal w każdej sferze naszego życia. Automatyczne rozwiązania to wygoda, oszczędność czasu, a przede wszystkim pieniędzy. W nieustannie zmieniającym się świecie ten, kto nie nadąża za innowacjami, zostaje w tyle, traci klientów i zmniejsza zyski. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom właścicieli warsztatów Inter Cars pragnie pomóc im w dotarciu do klientów drogą cyfrową, a także podnieść jakość oferowanych przez siebie usług i wznieść serwis na jeszcze wyższy poziom.
Wszystko to klienci Inter Cars mogą otrzymać dołączając do Systemu AI. Zyskują w ten sposób:
- nowoczesną stronę internetową,
- zasilany w treści reklamowe fanpage na Facebooku,
- konto w Google Ads,
- konto Google Moja Firma,
- zintegrowany, profesjonalny ekosystem wysoko pozycjonujący warsztat w oczach klienta.
Dziś w Polsce z Internetu korzysta ponad 30 milionów Polaków, a 18 mln jest obecnych na portalu Facebook. Badania pokazują, że z roku na rok te wartości rosną. Młodzi ludzie korzystają praktycznie wyłącznie z internetowych narzędzi do komunikacji: Meesengera, WhatsAppa i czatbotów, szukają usług i produktów w Internecie.
– Nasi klienci wkrótce będą przygotowani na taką formę kontaktu z konsumentami dzięki rozwiązaniu, które nazwaliśmy Systemem AI – wyjaśnia Joanna Król, Zastępca Dyrektora ds. PR i Komunikacji Międzynarodowej w Inter Cars – Aby przystąpić do systemu należy wziąć udział w szkoleniu, podczas którego pokazujemy najnowsze trendy i techniki komunikacji z klientem, tłumaczymy, na czym polega automatyzacja w przygotowaniu treści i postów reklamowych. Do współpracy pozyskaliśmy znanego eksperta, Daniela Kędzierskiego – właściciela firmy FastTony, który zaprojektował i dopasował całe rozwiązanie na wyłączność dla klientów Inter Cars.
Każde szkolenie podzielone jest na dwie części: merytoryczną, która wprowadza słuchaczy w świat cyfrowych technologii i praktyczną, podczas której klienci sami lub z pomocą konsultantów tworzą konta na Facebooku, wizytówki w Google MyBusiness, konto Google Ads i finalnie generują swoją nową stronę internetową, zaprojektowaną zgodnie z najnowocześniejszymi standardami dopasowanymi do wymogów Google.
Za przekazanie wiedzy użytkownikom podczas wszystkich szkoleń odpowiada Daniel Kędzierski, pomysłodawca i założyciel FastTony.es. W trakcie spotkań pokazuje on od praktycznej strony, jak sprawnie można zbudować profesjonalną stronę internetową zintegrowaną z Facebookiem i Google. Oprócz tego tłumaczy, jak sprawić, żeby Facebook praktycznie bez ingerencji użytkownika, pracował na potrzeby serwisu, jak wykorzystać Google, żeby dzięki niemu zarabiać, jak walczyć ze złymi opiniami w Internecie i jak odpowiadać użytkownikom na hejt i pochwały.
Najbliższe szkolenie z Systemu AI odbędzie się w ostatnim tygodniu lutego.
Informacje o terminach kolejnych szkoleń oraz o wszystkich korzyściach płynących z dołączenia do Systemu AI znaleźć można na: intercars.fasttony.com/pl
Komentarze