Celem szkolenia organizowanego przez Akademię Dashofera jest poprawa efektywności sprzedaży usług, rozwinięcie umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy handlowej, poznanie technik efektywnego przygotowania się do rozmów z klientem, praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem: przed, w trakcie i po transakcji handlowej.
Seminarium skierowane jest do przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży usług transportowo- spedycyjnych.
Termin i miejsce szkolenia: Warszawa, 20.09.2005
Program szkolenia:
1. Doskonałe przygotowanie – podstawa sukcesu w sprzedaży
2. Ćwiczenia praktyczne:
– jak przygotować skuteczną i interesującą prezentację towaru/ usługi ?
3. Siła komunikacji werbalnej i niewerbalnej – jak z tego korzystać?
4. Indywidualne podejście do klienta – co to znaczy i jak to robić?
5. Uzasadnienie ceny – nie ma się czego bać
6. Jak kontrolować rozmowę i nie dać się zepchnąć do defensywy?
7. Etapy wizyty handlowej
a) jak się umawiać
b) pierwsze wrażenie
c) badanie potrzeb i dobieranie sposobu argumentacji
d) prezentacja
e) radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta
f) zakończenie spotkania
8. Reklamacje jako cenne źródło informacji – jak je traktować i jak je załatwiać? 9. Obsługa posprzedażowa – utrzymanie kontaktu z klientem
10. Panel dyskusyjny – wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
Metody prowadzenia seminarium:
– wykład i prezentacja multimedialna
– ćwiczenia indywidualne i grupowe
– analiza przypadków
– odgrywanie ról
– symulacja i ćwiczenia praktyczne
– praca z kamerą.
Referent
Andrzej Sikorski – absolwent wydziału Ekonomika Transportu na Uniwersytecie Gdańskim; od 24 lat pracuje w spedycji międzynarodowej i transporcie; w ostatnich latach przedstawiciel handlowy międzynarodowej korporacji logistycznej GeoLogistics Corp. w Polsce, doświadczony trener.
Koszt uczestnictwa
649.00 PLN + 22%VAT
dla jednej osoby zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, zaświadczenie o ukończeniu warsztatów.
Zgłoszenia:
http://www.akademiadashofera.pl/?d=seminaria&kod=6SHU01&z=SI-7032
Bożena Jamka-Czyż, tel 022 559 36 57
Komentarze