Millers Oils wprowadza na polski rynek zupełnie nowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu Low Saps o lepkości 5w30 przeznaczony do najnowszej generacji silników Diesla w samochodach ciężarowych – Millers Oils Trucksynth FE 5w30.
Jak zapewnia Millers Oils, olej ten prezentuje ponadprzeciętne parametry, choć nie jest to jednocześnie najtańszy na rynku olej tej klasy. Producent podkreśla jednak, że w przypadku nowoczesnych, drogich samochodów ciężarowych, to korzyści wynikające z używania wysokiej jakości produktu są w najbardziej wymierne.
Technologia oleju Millers Oils Trucksynth FE 5w30 ma zapewnić minimalne zużycie paliwa w silnikach Diesla najnowszej generacji, spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
Produkt spełnia wymagania Volvo VDS, Volvo CNG, Daimler-Chrysler (Mercedes) 228.51, MAN M3477oraz innye europejskie i amerykańskie wymagania OEM. Znajdzie zastosowanie w pojazdach flotowych, rolniczych i maszynach budowlanych.
Główne zalety produktu, które wskazał producent:
- wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju,
- ochrona silnika przed zużyciem nawet w surowych warunkach,
- mniejsze tarcie pozwalające na redukcję zużycia paliwa,
- produkt pasuje zarówno do silników z systemem oczyszczania spalin DPF (filtr cząstek stałych), jak i SCR,
- szybkie rozprowadzanie oleju w silniku nawet przy rozruchu w niskich temperaturach, oraz silny film olejowy w wysokic,
- niższe zużycie oleju k(konieczne dla spełnienia norm emisji spalin).
Więcej informacji w karcie produktu oraz na www.millersoils.pl
Komentarze