Użytkownicy sprzętu diagnostycznego firmy Jaltest mogą skorzystać z nowej aktualizacji oprogramowania. Jaltest Soft 12.3 jest przeznaczony do pojazdów użytkowych, naczep i autobusów.
Jaltest Soft 12.3 wprowadza nową funkcjonalność
Nową wersję oprogramowania mogą pobrać użytkownicy, którzy posiadają ważną licencję na aktualizację. Plik z nowym oprogramowania dostępny do ściągnięcia ze strony importera, firmy eN-TRUCK, za pomocą posiadanego loginu i hasła.
Nowości w Programie Jaltest Soft i Jaltest Info:
- Nowe menu wyboru marki,
- Możliwość wyboru marki/marek ulubionych,
- Nowa funkcjadla flot: marka i dostosowywanie modelu,
- Nowa funkcja pomocniczej notatki dla systemów dostosowanych modeli,
- Odczyt diagnostyki został zintegrowany w systemie auto-detekcji,
- Główny ekran jest w cieniu, gdy okno pop-up jest wyświetlane, by pokazać w lepszy sposób szczegółowe oprogramowanie,
- Nowy interfejs graficzny dla systemu danych technicznych (Jaltest Info),
- Nowa zakładka “Komponenty” w “Systemie danych technicznych” (Jaltest Info),
- Nowy interfejs graficzny dla danych technicznych pojazdów (Jaltest Info),
- Wirtualne instrumenty z opcją w zalecanym zakresie “Wybór środków “,
- Ustawianie opcji dla jednostek miar,
- ETM- funkcja: Moduł testowy EBS.
Zaktualizowane oprogramowanie wprowadza wiele nowości w diagnostyce ciężarówek (DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania, Volvo, Isuzu, Hino, Mitsubishi) oraz autobusów (MB-Setra, Scania). Pojawiły się także kolejne rozszerzenia diagnostyki naczep, przyczep oraz aut dostawczych. W katalogu okablowania pojawił się nowy przewód diagnostyczny JDC 111M2 dla systemów Knorr-Bremse Trailer ABS KB4-TA. Szczegółowa lista nowości znajduje się na stronie importera produktów Jaltest, firmy eN-TRUCK.
Nowości diagnostyczne na przykładzie dwóch popularnych marek:
1. DAF:
- ECS-DC5: system sterowania silnika – DAF Cummins: dodawanie wartości pomiarowych, aktywacje i nowe funkcje specjalne,
- ACH-EA DCT: ogrzewanie postojowe: korekty diagnostyczne, składniki uruchomienia, dodatkowe informacje,
- CDS-3: korekty systemowe,
- EAS2: specjalny proces regulacji funkcji tzw. ”leczenia spalin”,
- ECS-DC4: system sterowania silnika – DAF Cummins: korekta diagnostyki,
- EMAS: system elektro-hydrauliczny multiosi kierownicy: aktywacje i funkcje specjalne,
- Obsługa VIC-3: obsługa czytania i resetowania ustawień,
- SWS-3 Lite (kierownica): nowy obsługiwany system,
- VIC-3 pojazdu (komputer centralny): wartości pomiarowe i korekty diagnostyki,
- ABSE: dodano nowe warianty oprogramowania (E2/E4).
2. IVECO:
- CBU: Unit Brake Central: ulepszenia diagnostyczne,
- Metafuel 3, silnik CNG (Compressed Natural Gas): dodawanie wartości pomiarowych, aktywacje i nowe funkcje specjalne, aktywacje korekt,
- Denoxtronic 2 (Adbluesystem): korekta odczytu kodów usterek,
- EDC16C39 – linia K: elektroniczna kontrola Diesel – wtryskiwacze, korekta kodów,
- EDCMS6.3, Electronic Diesel Control: aktywacje i specjalne funkcje (korekta),
- EDC7, Electronic Diesel Control: zmierzone wartości i aktywacje korekt, diagnostyczne ulepszenia, pomiar wartości, aktywacje i specjalne funkcje korekt,
- Intarder KWP: pomiar wartości korekt,
- Real Module (Tylny Moduł) DTC.
Komentarze