Jaltest: aktualizacja oprogramowania do pojazdów użytkowych

29 października 2012, 9:22

Użytkownicy sprzętu diagnostycznego firmy Jaltest mogą skorzystać z nowej aktualizacji oprogramowania. Jaltest Soft 12.3 jest przeznaczony do pojazdów użytkowych, naczep i autobusów.

Jaltest Soft 12.3 wprowadza nową funkcjonalność

Jaltest Soft 12.3Nową wersję oprogramowania mogą pobrać użytkownicy, którzy posiadają ważną licencję na aktualizację. Plik z nowym oprogramowania dostępny do ściągnięcia ze strony importera, firmy eN-TRUCK, za pomocą posiadanego loginu i hasła.

Nowości w Programie Jaltest Soft i Jaltest Info:

  • Nowe menu wyboru marki,
  • Możliwość wyboru marki/marek ulubionych,
  • Nowa funkcjadla flot: marka i dostosowywanie modelu,
  • Nowa funkcja pomocniczej notatki dla systemów dostosowanych modeli,
  • Odczyt diagnostyki został zintegrowany w systemie auto-detekcji,
  • Główny ekran jest w cieniu, gdy okno pop-up jest wyświetlane, by pokazać w lepszy sposób szczegółowe oprogramowanie,
  • Nowy interfejs graficzny dla systemu danych technicznych (Jaltest Info),
  • Nowa zakładka “Komponenty” w “Systemie danych technicznych” (Jaltest Info),
  • Nowy interfejs graficzny dla danych technicznych pojazdów (Jaltest Info),
  • Wirtualne instrumenty z opcją w zalecanym zakresie “Wybór środków “,
  • Ustawianie opcji dla jednostek miar,
  • ETM- funkcja: Moduł testowy EBS.

 

Zaktualizowane oprogramowanie wprowadza wiele nowości w diagnostyce ciężarówek  (DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault, Scania, Volvo, Isuzu, Hino, Mitsubishi) oraz autobusów (MB-Setra, Scania). Pojawiły się także kolejne rozszerzenia diagnostyki naczep, przyczep oraz aut dostawczych. W katalogu okablowania pojawił się nowy przewód diagnostyczny JDC 111M2 dla systemów  Knorr-Bremse Trailer ABS KB4-TA. Szczegółowa lista nowości znajduje się na stronie importera produktów Jaltest, firmy eN-TRUCK.

Nowości diagnostyczne na przykładzie dwóch popularnych marek:

1. DAF:

  • ECS-DC5: system sterowania silnika – DAF Cummins: dodawanie wartości pomiarowych, aktywacje i nowe funkcje specjalne,
  • ACH-EA DCT: ogrzewanie postojowe: korekty diagnostyczne, składniki uruchomienia, dodatkowe informacje,
  • CDS-3: korekty systemowe,
  • EAS2: specjalny proces regulacji funkcji tzw. ”leczenia spalin”,
  • ECS-DC4: system sterowania silnika – DAF Cummins: korekta diagnostyki,
  • EMAS: system elektro-hydrauliczny multiosi kierownicy: aktywacje i funkcje specjalne,
  • Obsługa VIC-3: obsługa czytania i resetowania ustawień,
  • SWS-3 Lite (kierownica): nowy obsługiwany system,
  • VIC-3 pojazdu (komputer centralny): wartości pomiarowe i korekty diagnostyki,
  • ABSE: dodano nowe warianty oprogramowania (E2/E4).

 

2. IVECO:

  • CBU: Unit Brake Central: ulepszenia diagnostyczne,
  • Metafuel 3, silnik CNG (Compressed Natural Gas): dodawanie wartości pomiarowych, aktywacje i nowe funkcje specjalne, aktywacje korekt,
  • Denoxtronic 2 (Adbluesystem): korekta odczytu kodów usterek,
  • EDC16C39 – linia K: elektroniczna kontrola Diesel – wtryskiwacze, korekta kodów,
  • EDCMS6.3, Electronic Diesel Control: aktywacje i specjalne funkcje (korekta),
  • EDC7, Electronic Diesel Control: zmierzone wartości i aktywacje korekt, diagnostyczne ulepszenia, pomiar wartości, aktywacje i specjalne funkcje korekt,
  • Intarder KWP: pomiar wartości korekt,
  • Real Module (Tylny Moduł) DTC.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!