eSOWA oczami klientów

, 29 kwietnia 2016, 12:08

eSOWA to program do zarządzania warsztatem samochodowym. Warto zastanowić się, które z licznych funkcjonalności programu najwyżej doceniają użytkownicy?

Czym jest Elektroniczny System Obsługi Warsztatu (eSOWA)? Najprościej ujmując, to nowoczesny system informatyczny, który ułatwia pracę w warsztacie samochodowym i sklepie motoryzacyjnym. Dlaczego ułatwia? Bo dzięki niemu osoba zarządzająca serwisem ma pełną kontrolę nad własnym biznesem. Często słyszymy, że w wyniku stosowania oprogramowania u właścicieli warsztatów rozwinęła się  świadomość swojej firmy – poprzez chociażby wykonywanie raportów zakupowych, sprzedażowych, poznanie produktywności swoich pracowników, zarządzanie stanami magazynowymi. To także poprawa bezpieczeństwa konsumenckiego w relacjach warsztat – klient. Dzięki używaniu dokumentów serwisowych (zleceń serwisowych) warsztat zabezpiecza swoje interesy poprzez zawieranie z klientem pisemnych ustaleń odnośnie zakresu i kosztów naprawy. Z kolei historia serwisowa pozwala doskonale panować nad ewentualnymi reklamacjami. Program umożliwia też budowę bazy klientów oraz jej ciągłe uzupełnianie. To zaś gwarantuje aktywny kontakt z klientami warsztatu, buduje wspólne relacje – tak ważne na dzisiejszym, konkurencyjnym rynku motoryzacyjnym.
esowa
Ci użytkownicy, którzy zdążyli już dość dobrze poznać program, są usatysfakcjonowani możliwościami, jakie daje im eSOWA. W szczególności zwracają uwagę na:

  • pobieranie pozycji FV i asygnat (oszczędność czasu),
  • zarządzanie czasem pracy mechaników (możliwość przypisania do danej naprawy kilku mechaników),
    rozbudowane raporty,
  • wykorzystanie normatywów czasowych, dostępnych dzięki firmie HAYNES PRO oraz instrukcji naprawy dla mechaników na warsztatowej karcie pracy,
  • odczytywanie z dowodu rejestracyjnego kodu Aztec, co skraca czas obsługi klienta,
  • moduł przechowalni opon,
  • terminarz pozwalający na uporządkowanie pracy w zakresie obsługi klienta oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy mechaników,
  • moduł SMS,
  • tworzenie baz klientów.

eSOWA od wielu lat zbiera doświadczenia z rynku, a profesjonalny zespół deweloperski dba, aby system był przez cały czas unowocześniany i spełniał oczekiwania użytkowników. Warto przypomnieć, że eSOWA współpracuje z obecnie IC Katalogiem Online, co zdecydowanie ułatwia zamawianie części zamiennych w Inter Cars. eSOWA jest samodzielnym programem, jednak w połączeniu z IC Katalogiem Online w pełni wspiera pracę warsztatowca!

Aby poznać wszystkie zalety eSOWY, zapraszamy na stronę www.e-sowa.com lub do kontaktu z konsultantem pod numerem infolinii 22 714 11 13.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!