Ciężarówka o nadwoziu wywrotki, jak każdy inny pojazd, ma swoją żywotność i po pewnym czasie eksploatacji wymaga gruntownego remontu lub jest wymieniana na nowy model. O ile w Europie tabor jest dosyć regularnie wymieniany na nowy, o tyle w Azji sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
W sytuacji gdy pordzewiała jest rama konstrukcyjna podwozia w wywrotce w warunkach europejskich byłaby przeznaczona na złomowisko, w Pakistanie zostaje rozebrana na części pierwsze i odrestaurowana.
Jak myślicie, podwozie przedstawione na filmiku, w Polsce też by próbowali odrestaurować? piszcie w komentarzach.
Pakistani Truck art work body Making and much more 23 feet cargo body to 18 dumper frame converting very interesting and informative video for Trucks lovers Truck art work
Opublikowany przez Pakistani truck Sobota, 4 kwietnia 2020
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
bigMuzzy, 21 kwietnia 2020, 8:29 2 0
Autor artykułu chyba nawet nie obejrzał filmu a już na pewno nie przeczytał jego tytułu.
Bo ciężarówka nie jest odrestaurowywana tylko przebudowywana z skrzyniowej 23 stopy na wywrotkę 18 stóp.
Odpowiedz