Ciężarówka o nadwoziu wywrotki, jak każdy inny pojazd, ma swoją żywotność i po pewnym czasie eksploatacji wymaga gruntownego remontu lub jest wymieniana na nowy model. O ile w Europie tabor jest dosyć regularnie wymieniany na nowy, o tyle w Azji sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
W sytuacji gdy pordzewiała jest rama konstrukcyjna podwozia w wywrotce w warunkach europejskich byłaby przeznaczona na złomowisko, w Pakistanie zostaje rozebrana na części pierwsze i odrestaurowana.
Jak myślicie, podwozie przedstawione na filmiku, w Polsce też by próbowali odrestaurować? piszcie w komentarzach.
https://www.facebook.com/Naseerhamza123/videos/224165512276034/?v=224165512276034&external_log_id=5442406b02f2e91e37b8e618b81ca3e7&q=truck
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
bigMuzzy, 21 kwietnia 2020, 8:29 2 0
Autor artykułu chyba nawet nie obejrzał filmu a już na pewno nie przeczytał jego tytułu.
Bo ciężarówka nie jest odrestaurowywana tylko przebudowywana z skrzyniowej 23 stopy na wywrotkę 18 stóp.
Odpowiedz