Rośnie wykorzystanie telemarketingu

Redakcja, 29 sierpnia 2005, 0:00

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy co drugiemu badanemu oferowano produkt lub usługę przez telefon (52,5 proc.). Aż dwie trzecie ankietowanych przyznaje, że zdarzyło im się zatelefonować do call center (71,7 proc.). Firmy i klienci coraz chętniej korzystają z możliwości telemarketingu na co wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez Gemius S.A. i Nowoczesną Firmą.


W przeważającej większości telemarketingowe oferty handlowe dotyczą usług telefonicznych i produktów ubezpieczeniowych. Co trzeci ankietowany przyznaje, że przedstawiona mu drogą telefoniczną oferta dotyczyła ubezpieczeń (37,1 proc.).
Jednak – jak wskazują wyniki badania Gemius SA – przez telefon można próbować sprzedać wszystko… nawet sprzęt RTV/AGD czy wycieczkę. Z możliwości telemarketingu korzystają także firmy motoryzacyjne.
Podczas konferencji „Siła telemarketingu” wystąpi Artur Rawicz, specjalista CRM w DaimlerChrysler Automotive i przedstawi możliwości wykorzystania call center w firmie motoryzacyjnej.

8 września 2005 w Klubie Bankowca w Warszawie odbędzie się premiera unikatowego projektu „Siła telemarketingu” – badanie, raport, konferencja. Przyjdź na konferencję i wykorzystaj potencjał telemarketingu.


Zobacz program konferencji http://obserwatorium.nf.pl/Telemarketing/program.htm


 

Komentarze

Brak komentarzy