Nowymi pierścieniowymi modułami LED Hella uzupełnia swój program lamp modułowych o lampę zespoloną z funkcjami światła pozycyjnego tylnego oraz stopu w technice diodowej LED.
Tym samym producenci autobusów mają szersze możliwości kształtowania tylnego oświetlenia i mogą stanowić akcenty zwracające uwagę na design pojazdu. Nowe diodowe pierścienie pomyślano jako uzupełnienie do łączenia z 60-milimetrowymi modułami świetlnymi Helli. Diodowe pierścienie są dostępne do wyboru z bezbarwną gładką szybą lub z czerwoną jak do świateł pozycyjnych tylnych. Wersja czerwona jest wytwarzana także w wariancie 24-woltowym. Czerwony moduł pierścieniowy stosuje się w połączeniu z również gładkoszybową lampą kierunkowskazu lub z dodatkowym światłem cofania. W połączeniu z czerwonym brylantowym światłem odblaskowym pierścień taki tworzy niezwykle harmonijną kompozycję. Na życzenie obudowa może być upiększona srebrną ramką.
Również wersję czerwoną można łączyć ze światłem odblaskowym Macro, gładkoszybowym światłem cofania lub kierunkowskazem. Również i tu możliwe jest wykończenie srebrną ramką. Wsuwa się ją od czoła na obudowę. Podczas montażu pierścienie przykręca się od tyłu. W zależności od zapotrzebowania stylistycznego pierścienie diodowe mogą być przezroczyste, ogniście czerwone lub buńczuczne, przezroczysto-czerwone.
Komentarze