Nowa wersja Internetowego Systemu Obsługi Firmy

12 grudnia 2005, 0:00

Firma HEUTHES na początku grudnia 2005 wprowadziła nową wersję 6.0 systemu ISOF (Internetowego Systemu Obsługi Firmy), przeznaczonego do kompleksowej obsługi firm. W wersji tej poprawiono zgodność systemu ISOF z przeglądarką Firefox 1.5, dzięki czemu wszystkie moduły mogą być obsługiwane ze stacji roboczej Linux lub Apple z poziomu Firefoxa. Znacznym zmianom uległ moduł CRM serwisowy, który został rozbudowany i wprowadzono w nim nowe uprawnienia. Zmiany objęły również większość modułów systemu: CRM, Centrum Dowodzenia, Magazyn, Fakturowanie, Cenniki, Oferty, Zamówienia, DMS, Administrację.
Poniżej szczegółowe zmiany w poszczególnych modułach:

W module CRM, Centrum Dowodzenia:
– Wprowadzono zmiany w obecnych raportach.
– Rozszerzono funkcjonalność o nowy raport naliczania prowizji dla handlowców.


W module CRM serwisowy:
– Wprowadzono nowe uprawnienia, obsługę serwisu uproszczonego.
– Rozszerzono filtr kalkulacji.
– Rozszerzono funkcjonalność: o możliwość generowania zestawień z kalkulacji przed wystawieniem faktur, o możliwość anulowania faktury utworzonej do kalkulacji.
– Rozszerzono log zdarzeń o rejestrację dodatkowych operacji.
– Wprowadzono funkcjonalność pozwalającą wykonać , „Raport robocizny”.
– Dodano nowy stan kalkulacji.

W module Magazyn:
– Wprowadzono nowe uprawnienia do przeglądania: towarów, materiałów, produktów, surowców w magazynie.
– Rozszerzono funkcjonalności w Raporcie stanów magazynowych.
– Wprowadzono oznaczenia kolorami na liście towarów znacznie ułatwiając rozpoznawanie stanów.


W module Fakturowanie:
– Wprowadzono uprawnienia do zmiany terminu płatności na fakturze, uprawnienia do zmiany stawki VAT na fakturze.
– Wprowadzono możliwość uwzględniania faktur zaliczkowych.
– Rozszerzono uprawnienia do wykonywania operacji sprzedażowych oraz operacji walutowych.
– Dodano funkcjonalność wystawienia korekt faktur eksportowych wraz z możliwością tworzenia korekt wielokrotnych.
– Wprowadzono oznaczenie kolorami kontrahentów.


W module Cenniki:
– Rozbudowano funkcje dotyczące cenników w systemie: dodano kontrolę cen indywidualnych, możliwość konfiguracji wydruku cennika, możliwość filtrowania cenników w/g kontrahenta.
– Wprowadzono edycję cennika.

W module Oferty, Zamówienia:
– Rozszerzono funkcjonalność modułu o możliwość wykonania raportów z zamówień od klientów.
– Wprowadzono nowe możliwości filtrowania wyświetlania dodatkowych informacji na ofertach.
– Wprowadzono nowy filtr do wyszukiwania informacji z możliwością ustalenia wielu kryteriów oraz z możliwością zapisywania do szablonów własnych kryteriów.


W module Rachunkowość:
– Rozbudowano możliwość zarządzania rozrachunkami.
– Udostępniono nowe rodzaje dokumentu CIT-2, deklaracji VAT-7.
– Wprowadzono zmiany w dokumentach INTRASTAT.
– Wprowadzono degresywną metodę amortyzacji majątku trwałego oraz wprowadzono w module uzupełnienie związane z dekretacją.


W module DMS:
– Rozszerzono zaawansowane filtrowanie kontrahentów.

W module Administracja:
– Rozszerzono możliwości konfiguracji wydruków.
– Wprowadzono mechanizm wydruków offline.


Więcej informacji na stronie: http://www.isof.pl/mozliwosci.hdb
Kontakt: http://www.isof.pl/kontakt.hdb

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!