Nowy wizerunek karty UTA

, 23 stycznia 2006, 0:00

Firma Union Tank GmbH & Co KG, emitent kart flotowych UTA, którego generalnym przedstawicielem w Polsce jest firma Timex S.A., wprowadza nowy wizerunek swojego flagowego produktu – karty UTA Full Service Card.

Zmiana szaty graficznej dotyczy wyłącznie UTA Full Service Card. Wszystkie inne produkty UTA (Mercedes Service Card – MSC, OMNI plus Service Card – OSC oraz Diesel Card) pozostają w niezmienionej postaci. Od początku listopada 2005 nowe karty sukcesywnie zastępują stare (były one wydane z dwuletnim terminem ważności). UTA prognozuje, że w związku z wymianą, stare karty znikną z obrotu do końca 2007 roku.


 


Na zmianę layoutu graficznego UTA Full Service Card przygotowane są już wszystkie punkty akceptacji kart flotowych UTA, które zaczęły honorować płatność kartami z nowym wizerunkiem.


Nowa karta posiada oprócz standardowych zabezpieczeń, takich jak kod PIN i informacja o nr rejestracyjnym pojazdu, który może korzystać z karty, dodatkowe systemy: w momencie naświetlenia karty światłem ultrafioletowym na całej jej powierzchni pojawia się duże logo UTA. Jest to system analogiczny do stosowanego w przypadku kart kredytowych – ma to na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa użytkownikom kart UTA Full Service Card.


Z pośrednictwem UTA Full Service Card, klient może płacić za praktycznie wszystkie wydatki związane z eksploatacją pojazdu. Usługa UTA Plus Service, dostępna dzięki tej karcie, gwarantuje bezgotówkową płatność w zakresie opłat drogowych, tuneli, promów, napraw i całodobowych sieci serwisowych, wymiany i serwisu opon, wypożyczalni samochodów, myjni i wielu innych.

Komentarze

Brak komentarzy