Nowa opona naczepowa Continental

, 20 marca 2006, 0:00

Continental Truck Tyres Europe ogłosił premierę swojej nowej opony dla szybko rozwijającego się segmentu naczep typu mega.
Opona 445/45 R 19.5 HTL1 oferuje klientom flotowym korzyści w postaci oszczędności paliwa, zwiększenia maksymalnych przebiegów opon, a także powiększenia możliwości załadunkowych.
Wzrost użytku w segmencie naczep typu mega przewidywany jest na 10% rocznie w latach 2006-2010, wraz z korespondującym z nim wzrostem popytu na specjalistyczne opony naczepowe. Mniejsza średnica opony 445/45 w porównaniu z innymi oponami do naczep, takimi jak 435/50 R 19.5 daje oszczędność wysokości do 30mm. Umożliwia to obniżenie wysokości pokładu naczepy dla zwiększenia ładowności: wewnętrzna trzymetrowa wysokość załadunku (wystarczające do umieszczenia trzech Europalet) jest możliwa do uzyskania przy pozostawieniu czterometrowego limitu wysokości samochodu jaki obowiązuje w większości państw Europy. Dzięki temu, że przestrzeń uzyskana pod nadkolem pozwala na dodatkowy ruch zawieszenia, fabryki naczep mogą także zoptymalizować modele podwozia.
 
Oprócz maksymalizacji przebiegu opon, długoterminowe użytkowanie gwarantuje także niski opór toczenia opony  445/45 R 19.5 HTL1. Zgodnie z wewnętrznymi badaniami, Continental Opony Ciężarowe ustaliła kryterium oporu toczenia na rynku:  testy wykazały oszczędności paliwa wyższą nawet o 5 % przy innych porównywalnych oponach .

Opona 445/45 R 19.5 HTL1, o nośności osi 9t, jest produktem uzupełniającym Continental obok dobrze znanej na rynku opony 385/55 R 19.5 HTL1 (nośność osi 8t) i 385/55 R 22.5 dla MidiLiner, daje wygodne możliwości transportowe dla klientów flotowych.

Komentarze

Brak komentarzy