Nowa naczepa Kogel Mega Swap-MAXX

, 12 czerwca 2006, 0:00

Nowe wymienne nadwozie Mega Swap-MAXX marki Kögel charakteryzuje najdłuższa wewnętrzna przestrzeń ładunkowa o długości 7,73 metra oraz skrajnie niska masa własna. Nowe nadwozie zostało zaprezentowane na targach Transpotec Logitec w Milanie.


Większa przestrzeń ładunkowa
Mega Swap-MAXX charakteryzuje się unikatową w swojej klasie długością powierzchni załadowczej wynoszącą 7,73 metrów. Dzięki niej, jak również trzem metrom wysokości, w jej wnętrzu Mega Swap-Maxx można przewozić do 54 koszy-paletowych używanych w transporcie samochodowym, jak również palety konwencjonalnych rozmiarów. W celu powiększenia przestrzeni załadunkowej Kögel zainstalował zamki wzmacniające zintegrowane z tylnym panelem oraz wzdłuż stalowych narożnych belek na przedniej ścianie.

 
Niższa masa całkowita
Nowe nadwozie Mega Swap-MAXX wyróżnia się niską masą własną. W standardzie nadwozie wyposażone w mocowany dach brezentowy oraz tylne drzwi kurtynowe waży 2,7 tony, podczas gdy wyposażona w suwany dach i tylne drzwi kurtynowe osiąga masę 2,88t. Biorąc pod uwagę dopuszczalną całkowitą masę ładunku wynoszącą 16t, Mega Swap-Maxx oferuje więc dodatkowe 300 kg masy ładunku.


Nowa struktura podwozia wymiennego
Nowe podwozie wymienne to zdecydowana zaleta dla poszczególnych uczestników procesu przewozu ładunku w transporcie kombinowanym. W swoim nowym produkcie Koegel montuje specjalną podłogę gwarantującą stały współczynnik tarcia.


Bezpieczny przewóz ładunku
Mega Swap-MAXX została wyposażona w 10 par masywnych pierścieni, każdy o maksymalnej wytrzymałości sięgającej dwóch ton. Dzięki systemowi Form-locked ładunek nie musi już być zabezpieczany za pomocą aluminiowych belek czy pasów mocujących. Dzięki wzmocnionej konstrukcji dachu oraz kłonicami, zgodnymi ze standardem EN 12642 XL, ładunek jest dobrze zabezpieczonych.


Łatwość obsługi
Dla łatwości, komfortu i ergonomii załadunku towaru nowe nadwozie zostało wyposażone w mechaniczno-hydrauliczny dach ruchomy. Za pomocą zaledwie kilku ruchów, dach może zostać w każdej chwili podwyższony do 400 milimetrów.


Niezawodność dzięki trwałości – system KTL
Nowe nadwozie Kogel zabezpieczone jest specjalną ochroną antykorozyjną w systemie KTL. System KTL polega na lakierowaniu katodowym przy użyciu fosfatyzacji cynkowej. Dzięki takim zabezpieczeniom Kögel oferuje klientom możliwość doboru preferowanego koloru naczepy oraz oferuje 10 lat lub 1.000.000 km gwarancji antykorozyjnej na wszystkie ramy i zabudowy.

Generalnym importerem naczep Kogel w Polsce jest firma Timex S.A.

Komentarze

Brak komentarzy