Ewolucja opon budowlanych firmy Continental

, 19 lutego 2007, 0:00

Place budowy są kolejnym, obok transportu ludzi i towarów, obszarem zastosowania opon Continental w pojazdach użytkowych. Po unowocześnieniu swej oferty opon dla ciężkich pojazdów przed dwoma laty, w roku 2007 firma Continental wprowadza nowy wzór bieżnika HSC1, HDC1 i HTC1 dla pojazdów budowlanych.

Pojazdy budowlane przebywają na całym świecie około 750 miliardów kilometrów rocznie. W zależności od rodzaju zastosowań, pojazdy budowlane możemy podzielić na pojazdy jeżdżące w ruchu regionalnym, on/off-road (poruszających się zarówno po terenach utwardzonych i nieutwardzonych) lub off-road (rzadko lub nigdy nie wjeżdżających na ubite nawierzchnie). W ruchu po drogach utwardzonych najlepsze są opony typu HSR1 i HDR1, natomiast kompletnie odmienne warunki podłoża typu off-road wymagają użycia opon typu HSO i HDO.
Nowe opony budowlane w najnowszej ofercie firmy Continental typu HSC1, HDC1 i HTC1 są dopasowane do warunków panujących na obu rodzajach powierzchni: świetna trakcja, duża odporność na uszkodzenia i bardzo dobre właściwości jezdne po terenach nieutwardzonych, a z drugiej strony ciche działanie i bardzo dobre osiągi na twardej nawierzchni. Dodatkowym atutem nowego rozwiązania są niskie koszty użytkowania przy wysokich obciążeniach i małym ryzyku uszkodzenia opony.

W ofercie dostępne będą wkrótce następujące rozmiary opon:

315/80 R 22.5 HSC1
315/80 R 22.5 HDC1

13 R 22.5 HSC1
13 R 22.5 HDC1
385/65 R 22.5 HSC1 – nowość!
385/65 R 22.5 HTC1

 

Komentarze

Brak komentarzy