Trzy pojazdy Scania dostosowane do prac konstrukcyjnych zostały udostępnione dla zwiedzających podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Budownictwa Drogowego – Autostrada. Auta są prezentowane na stoisku KH-KIPPER od 31 maja do 2 czerwca.
Trwałość i wydajność – Scania na targach Autostrada
Trzy pojazdy Scania dostosowane do prac konstrukcyjnych zostały udostępnione dla zwiedzających podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Budownictwa Drogowego – Autostrada. Auta są prezentowane na stoisku KH-KIPPER od 31 maja do 2 czerwca.
Jedną z wystawianych w Kielcach ciężarówek Scania jest podwozie 8×6 z zabudową typu wywrotka tylnozsypowa oraz silnikiem o mocy 450 KM. Serce auta stanowi silnik Euro 6 o pojemności skokowej 13 litrów. Druga wywrotka o podobnej specyfikacji została udostępniona do testów na specjalnie dostosowanym terenie off-roadowym. Kolejnym pojazd to podwozie 4×2 typu hakowiec, wyposażone w silnik o mocy 250 KM. Zabudowy do wszystkich ciężarówek przygotowała firma KH-KIPPER.
Wszechstronne i wytrzymałe
Podwozia Scania są wydajne i trwałe, a przy tym doskonale przygotowane pod zabudowę do różnorodnych zastosowań. Zostały wyposażone w układ hydrauliczny i elektryczny, fabryczne otwory i wsporniki mocujące ramy pomocniczej oraz zwis tylny o długości odpowiedniej dla planowanej zabudowy. Ramy podwozi są optymalizowane indywidualnie dla każdej wersji pojazdu, zapewniając równowagę między wytrzymałością auta, a jego masą własną.
– Branża budowlana jest bardzo zróżnicowana, dlatego każdorazowo wsłuchujemy się w indywidualne potrzeby naszych klientów. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie przykładamy ogromną wagę do tego, aby proces zabudowy podwozia przebiegał nie tylko sprawnie, ale przede wszystkim był efektywny pod względem kosztowym. Dzięki takiemu podejściu skracamy czas dostawy i budujemy jedne z najwytrzymalszych pojazdów ciężarowych na rynku – komentuje Paweł Paluch, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Scania Polska S.A.
Rozwiązanie, które się opłaca
Ładowność, zużycie paliwa, warunki pracy, wszystkie te elementy mają znaczenie przy wyborze auta przeznaczonego dla branży konstrukcyjnej. Dlatego konfigurując pojazd, inżynierowie Scania dbają o zwiększenie ekonomiki eksploatacji szukając równowagi między własnościami trakcyjnymi i poziomem zużycia paliwa. Może ona zostać osiągnięta m.in. poprzez optymalizację układu napędowego. Scania oferuje kompletną gamę jednostek napędowych Euro 6, o mocy od 250 do 730 KM. Dodatkowo, firma umożliwia wybór takich rozwiązań, jak lekkie, tarczowe hamulce, zawieszenie pneumatyczne i aluminiowe obręcze kół, które mogą przyczynić się do zwiększenia ładowności pojazdu.
Serdecznie zapraszamy wszystkich gości targów Autostrada do odwiedzenia stoiska ZF-1 i obejrzenia pojazdów Scania oraz rozmowy z ekspertami firmy.
Komentarze