DPD Polska została nominowana do prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie World Mail Awards w kategorii „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” za projekt komunikacji wewnętrznej – WIN WORDS.
World Mail Awards przyznaje nagrody dla najlepszych rozwiązań w branży pocztowej i logistycznej w dwunastu kategoriach: e-handel, jakość, innowacja, transformacja, obsługa klienta, sprzedaż, przedsiębiorczość, bezpieczeństwo, technologia, społeczna odpowiedzialność biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz wzrost.
W tym roku kapituła konkursowa spośród projektów spływających z całego świata wyłoniła 34 finalistów, reprezentujących 18 krajów.
DPD Polska otrzymała nominację w kategorii Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, w której kapituła konkursu ocenia najlepsze praktyki w zakresie zarządzania zmianą, szkoleń oraz rozwoju i motywowaniu pracowników.
WIN-WORDS jest projektem komunikacji wewnętrznej, mającym na celu stopniową poprawę ogólnej jakości obsługi przy użyciu podejścia „employee-customer-profit chain”, zapewnienie skutecznego przepływu informacji w dół struktury w ciągu 9 dni roboczych od zebrania zarządu, zwiększenie motywacji pracowników poprzez wzmocnienie przywództwa oraz docenienie ich opinii, aktywną poprawę wewnętrznej reputacji firmy poprzez zredukowanie skutków „głuchego telefonu” i zaangażowanie pracowników w codzienną realizację projektów strategicznych, zapewnienie spójności informacji ze wszystkich poziomów organizacji podczas komunikacji z klientami oraz skuteczne wdrożenie procedur operacyjnych i sprzedażowych podczas okresu szczytu oraz przeprowadzenia symulacji sytuacji kryzysowych. Projekt WIN-WORDS został wdrożony w DPD Polska w 2007 roku.
Projekt WIN-WORDS został już doceniony przez Grupę GeoPost, która przyznała mu nagrodę w konkursie QUALITY AWARDS 2008. Obecnie jest wdrażany w DPD na Litwie, Łotwie i Estonii.
Komentarze