By spełnić oczekiwania klientów i zapewnić sprawną obsługę Solaris Bus & Coach sukcesywnie realizuje strategię regionalnych magazynów części zamiennych na terenie Polski. Po magazynie w Sosnowcu otwarte zostały kolejne punkty sprzedaży części zamiennych w Warszawie i Gdyni.
To dobra wiadomość dla klientów Solaris Bus & Coach, którzy mają swoje siedziby na terenach Polski północnej oraz Polski centralno-wschodniej. Oddany do dyspozycji klientów 22 kwietnia 2008 magazyn w Warszawie mieści się na terenie Miejskich Zakładów Komunikacyjnych w Warszawie przy ul. Włościańskiej 52. Przekazany 16 maja magazyn w Gdyni znajduje się przy ulicy Unruga, w pobliżu trasy im. Kwiatkowskiego.
Magazyny części zamiennych w Gdyni i Warszawie to łącznie ok. 800 m2 powierzchni. Asortyment, którym dysponują, to wybór części zamiennych przede wszystkim do autobusów marki Solaris i Neoplan. Obsługą magazynu zajmują się doświadczeni pracownicy z wieloletnim stażem w branży motoryzacyjnej, co jest gwarantem profesjonalnej obsługi zamówień.
Magazyny Solaris Bus & Coach zapraszają wszystkich klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 17:00. Dzięki zmianowemu trybowi pracy magazynu klienci mają dostęp do części zamiennych w najważniejszych dla przewoźników godzinach czyli pomiędzy porannym a popołudniowym szczytem.
Zamówienia części zamiennych można składać za pośrednictwem sklepu internetowego www.magbus.pl jak również telefonicznie lub faksem.
Numer, pod którym należy składać zamówienia w Warszawie to: (022) 663 70 76.
W Gdyni do dyspozycji klientów jest numer (058) 66 30 138.
Pracownicy magazynu w Gdyni odpowiedzą na wszelkie pytanie także pod numerem komórkowym 605 351 472.
Zamówienia przesyłane do centralnego magazynu części zamiennych Solaris Bus & Coach pod Poznaniem z regionu obsługiwanego przez jednostki regionalne w Gdyni i Warszawie są przekierowywane bezpośrednio do odpowiednich magazynów i jeśli dana część znajduje się na miejscu, klienci otrzymają ją jeszcze tego samego dnia.
Komentarze