Elastyczność receptą na zysk – siodło podnoszone V. Orlandi

, 1 sierpnia 2016, 22:14

V. Orlandi to uznane w Europie przedsiębiorstwo, posiadające rozbudowaną na całym świecie sieć dystrybutorów i serwisów. Od ponad sześciu firma może również pochwalić się prężnie działającym oddziałem w Polsce.

Magazyn V. Orlandi Poland znajduje się w niewielkiej odległości od Poznania, a wysyłka produktów do klientów odbywa się w ciągu maksymalnie 24 godzin. Inną, niezaprzeczalną zaletą magazynu w Polsce jest błyskawiczna dostępność części zamiennych, co ma ogromne znaczenie w kontekście sprawnie działającego taboru.

Szeroka gama produktów V. Orlandi zapewnia firmie wysoki poziom konkurencyjności na rynku komponentów do samochodów ciężarowych i maszyn rolniczych. Wiodącymi produktami firmy są systemy sprzęgające takie jak: zaczepy automatyczne i kulowe, siodła żeliwne i stalowe, haki dla pojazdów wojskowych czy też zaczepy dla przewozów ponadgabarytowych. Listę asortymentu uzupełniają końcówki dyszli, nogi podporowe do naczep, sworznie królewskie, obrotnice oraz pełna paleta sprzęgów dla ciągników rolniczych wielu marek.

Serie_Occhioni

Na tle konkurencji, firmę V. Orlandi wyróżnia innowacyjność produktów oraz dążenie do zadowolenia klienta zarówno pod względem jakości jak i ekonomicznego użytkowania. Dlatego V. Orlandi stworzyło specjalistyczne produkty dla wymagających użytkowników.

Jednym z nich jest sprzęg E550 „Pacific” to zaczep ø50 produkowany specjalnie na rynek australijski dla jeżdżących tam pociągów samochodowych. Posiada również wymaganą w Polsce homologację europejską. Wartość D tego sprzęgu to aż 330kN, co w połączeniu ze specjalnie wzmacnianym sworzniem oraz tulejami pozwala sprostać ekstremalnym przeciążeniom. Dzięki temu, mając gwarancję najwyższej trwałości produktu, klient oszczędza na serwisie sprzęgu w trakcie całego okresu użytkowania.

E550_Pacific

Siodło FDH rewelacyjne rozwiązanie dla wszystkich użytkowników ciągników typu lowdeck. Produkt ten cieszy się coraz większą popularnością użytkowników w całej Europie. Dzięki podnoszonemu siodłu FDH przewoźnik zyskuje na elastyczności tzn. jednym ciągnikiem siodłowym może podejmować zarówno naczepy standardowe jak i popularne „megi”. Ponadto zyskuje łatwość w uzyskaniu lepiej płatnego frachtu, większą kompatybilność z dostępnymi na rynku naczepami, brak obaw o postój w trakcie serwisu naczepy. Sprzęg siodłowy podwójnej wysokości V. Orlandi charakteryzuje się prostą i solidną konstrukcją oraz łatwą wymianą części zamiennych. Gwarancja na 3 lata oraz korzystne warunki handlowe to kolejna przewaga tego produktu.

FDH

Kolejnym specjalistycznym rozwiązaniem jest siodło hydrauliczne FPX, które nadaje się idealnie do pracy w terminalach przeładunkowych, centrach dystrybucji lub dużych magazynach. Siodło wyposażone jest w siłownik hydrauliczny, dzięki któremu można przeciągnąć każdą naczepę bez konieczności unoszenia nóg podporowych. Pneumatyczne otwieranie zamka z kabiny dodatkowo ułatwia pracę operatorowi. Sprzęg siodłowy FPX można zamontować na dowolnym ciągniku siodłowym nowym lub używanym, co jest znacznie tańsze niż zakup typowego wózka terminalowego.

Gamę specjalistycznych rozwiązań V. Orlandi uzupełniają łoża przesuwne FSL (18t) i FSH (22t) stosowane w celu regulacji położenia siodła względem osi wzdłużnej pojazdu. Ponadto siodło ponadgabarytowe RP100 – wychylne w dwóch płaszczyznach oraz nowy typ siodła 2’’ RV10-T odznaczające się najwyższym parametrem uciągu D=200kN dostępnym w zakresie wysokości od 150mm do 250mm. Listę nowości uzupełniają gruntownie przebudowany sprzęg w standardzie skandynawskim E57 oraz sworzeń królewski 2’’, który ponownie jest produkowany przez V. Orlandi.

 

Artykuł sponsorowany V. Orlandi / Autor: Daniel Piechocki V. Orlandi Poland

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!