Grupa Metelli będzie brała udział w targach Automechaniki we Frankfurcie od 13 do 17 września 2016, na stoisku wielkości około 160 m2, całkowicie odnowionym, z nową grafiką i nową strukturą.
HybriX, tak nazywa się technologia rozwinięta przez Metelli. Jest to mieszanka materiałów organicznych, ceramicznych oraz innych specjalnych i nowatorskich produktów. Dodanie nowej metalowej podpory i dolnej warstwy specyficznego hamującego materiału (underlayer). Razem zapewniają większy komfort i trwałość, lepszą skuteczność hamowania, zwiększenie wytrzymałości mechanicznej, redukcję wibracji/hałasu oraz mniejszą agresję na tarczę, z całkowitym brakiem materiałów toksycznych lub szkodliwych dla środowiska.
Technologia HybriX zawarta w klockach hamulcowych uzyskała amerykański certyfikat Better Brake Law, oznaczony trzema czarnymi listkami, który jest najwyższym wyróżnieniem w zakresie ochrony środowiska.
Inne produkty, w jakie Metelli nadal inwestuje, to pompy wodne; oprócz aktualnej gamy i zestawu rozrządu, powstały nowe pompy do ciężkich pojazdów przemysłowych, osiągając w ten sposób około 1.000 pozycji. Asortyment tych pomp wodnych przedstawiony jest w nowym katalogu, zawierającym ogółem około stu kodów, pokrywając ponad 250 modeli, między innymi do zastosowania w Iveco, Daf XF105/ XF95/ CF85; Mercedes Axor/ Atego/ Actros; Man TGX/ TGM/ TGS; Renault Premium/Kerax; Scania Seria K/ P / G/ R; Volvo FL/ FH/FE/FMX.
Metelli Group elastycznie reaguje na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Z tego powodu Ośrodek Badawczo-Rozwojowy opracował nowe rozwiązanie pompy wodnej 24-1085 (Fiat/Alfa Romeo/Jeep/Opel z silnikami 1.9 Jtd, 2.0 Jtd, 2.2 Mjt), realizując 24-1352 ze wzmocnionym łożyskiem, która będzie wprowadzona na rynek oprócz aktualnej wersji 24-1085.
Ponadto, po uzyskaniu patentu na przełączalną pompę wodną 24-1167/PA1167/101167, firma systematycznie tworzy i wprowadza na rynek nowe produkty do nowych zastosowań. W najbliższym czasie będą dostępne 10 nowych pozycji asortymentowych do zastosowania w MERCEDES Klasa S, E, C, A, Sprinter, Viano i AUDI A4, A5, A6, A7. Przełączalna pompa wodna, która jest koncentratem technologii i innowacji, działa poprzez ruchomą bramkę, swobodnie poruszającą się w kierunku osiowym, uruchamianą poprzez pneumatyczny mechanizm przerywający cyrkulację płynu w układzie chłodzenia.
Także w sektorze układu napędowego występują ważne nowości. Gama homokinetycznych przegubów rozszerza się dzięki wprowadzeniu wersji 8 kulowych. Ta nowa konfiguracja pozwala wykonać produkt bardziej kompaktowy i skuteczny, z mniejszą wagą i z mniejszą stratą przesyłanego momentu.
Komentarze