Firma Teleroute zwiększyła liczbę ofert ładunków do i z Niemiec i Austrii. W pierwszym kwartale 2008 Teleroute odnotowała średnio 140 procentowy wzrost zamieszczanych w giełdzie ofert ładunków międzynarodowych na relacjach do i z Niemiec i Austrii w porównaniu do tego samego okresu w 2007 roku.
Największy wzrost został zanotowany w dziewiątym tygodniu 2008 roku (koniec lutego). Liczba ładunków zamieszczonych przez firmy z Niemiec i Austrii w stosunku do tego samego okresu z ubiegłego roku wzrosła o 372 procent. Zwiększona liczba ładunków jest efektem kampanii komunikacyjnej relacji niemieckiej i austriackiej.
„Nasze kampanie komunikacyjne, które promują różne kierunki na naszej giełdzie za każdym razem skutkują zwiększeniem liczby transakcji na giełdzie. Dość przypomnieć ubiegłoroczną kampanię dla kierunków do krajów CEE, która pomogła zwiększyć liczbę ładunków średnio o 50 procent i utrzymać ten stan przez pozostały rok” – mówi Mariusz Odkała, dyrektor generalny Teleroute Europa Środkowa i Wschodnia.
„Teleroute zaangażowała się w promocję relacji niemieckiej i austriackiej, aby wyrównać dysproporcje pomiędzy liczbą zgłaszanych i pobieranych ładunków. Dla naszych użytkowników oznacza to wzrost liczby dostępnych ofert oraz szansę na dotarcie do najlepszych kontrahentów” – dodaje Mariusz Odkała.
Komentarze