Nagroda dla DPD

, 22 lipca 2008, 0:00

DPD Polska po raz trzeci zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii usługi kurierskie, w konkursie zorganizowanym przez Grupę Media Partner, wydawcę „Rzeczy o Biznesie” – dodatku ukazującego się na łamach „Rzeczpospolitej” oraz „Przeglądu Gospodarczego” – informacyjnego dodatku Gazety Prawnej.

Z uwagi na uzyskanie przez firmę DPD Polska Sp. z o.o. już po raz trzeci największej liczby głosów i pozytywnych ocen, decyzją redakcji, firma otrzymała również prestiżowy Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta 2008.

Konkurs „Laur Klienta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki i pozwala wyłonić najpopularniejsze i najbardziej cenione przez polskich klientów i konsumentów produkty i usługi na krajowym rynku. Są to firmy i produkty najczęściej wskazywane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej popularności konkretnych produktów i usług, biorąc pod uwagę znajomość marki oraz opinie na jej temat.

„Dziękujemy naszym klientom, którzy obdarzają nas dużym zaufaniem i kształtują naszą opinię na rynku. W konkursie nie klasyfikuje się wielkości sprzedaży, lecz opinie samych konsumentów mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy, najbardziej pożądany i najbardziej godny polecenia. Tym bardziej więc przyznanie DPD Polska nagrody Złoty Laur Klienta i Platynowego Medalu Grand Prix jest dla nas satysfakcjonujące. Świadczy o tym, iż jesteśmy wiarygodnym i solidnym partnerem biznesowym. Stanowi również nagrodę dla całej firmy i jej pracowników za całoroczny wysiłek wkładany w profesjonalną obsługę klientów i gwarancję najwyższej jakości usług” – powiedział Rafał Nawłoka Prezes DPD Polska.

Badanie wyłaniające zwycięzców konkursu „Laur Klienta 2008” zostało przeprowadzone na terenie całego kraju z wykorzystaniem metody „face to face” przez ankieterów oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. „Laur Klienta” to program konsumencki, który co roku wyłania najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. W ogólnopolskim sondażu udział wzięło tysiące Polaków wskazujących na najwyżej cenione przez siebie wyroby, marki i usługi. Najlepszym przypadły złote, srebrne i brązowe godła oraz wyróżnienia.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

87.206.192.*, 16 października 2008, 0:00 0 0

Ale, jaja. Najgorsza firma przewozowa w Polsce dostaje nagrodę. Co to się porobiło. Nieraz miałem do czynienia z tą firmą i na 80% dostarczeń paczek, nie wywiązywała się z postawionego im zadania. Poczytajcie lepiej www.opineo.pl jakie ludzie mają z nią problemy.

Odpowiedz

87.206.192.*, 16 października 2008, 0:00 0 0

Ale, jaja. Najgorsza firma przewozowa w Polsce dostaje nagrodę. Co to się porobiło. Nieraz miałem do czynienia z tą firmą i na 80% dostarczeń paczek, nie wywiązywała się z postawionego im zadania. Poczytajcie lepiej www.opineo.pl jakie ludzie mają z nią problemy.

Odpowiedz