DHL Express (Poland), firma działająca na rynku usług ekspresowych krajowych i międzynarodowych, uruchomiła nowoczesny terminal w Solcu Kujawskim. Terminal położony jest przy trasie łączącej północny-zachód z centrum Polski. Wartość tej inwestycji wyniosła 4,5 mln euro.
Nowy terminal DHL Express w Solcu Kujawskim jest w stanie obsłużyć od 8 do 10 tys. przesyłek na dobę. Prędkość nowoczesnego, w pełni zautomatyzowanego sortera liczącego ponad 270 m, to 2500 szt. przesyłek na godzinę. Terminal posiada 18 bram umożliwiających obsługę samochodów ciężarowych, z czego 5 jest wyposażonych przenośniki taśmowe teleskopowe, a 13 w rampy hydrauliczne. Ponadto obiekt jest wyposażony w 56 bram dla samochodów dostawczych do obsługi przesyłek kurierskich paczkowych. Powierzchnia hali magazynowej zajmuje ponad 3600 m2. Za obsługę klientów odpowiada ponad 200 pracowników i kurierów DHL Express.
Terminal DHL Express w Solcu Kujawskim obsługuje przesyłki krajowe oraz międzynarodowe przewożone zarówno drogową jak i lotniczą siecią transportową DHL, głównie klientów z województwa kujawsko-pomorskiego. Nowoczesne wyposażenie techniczne w znaczący sposób wpłynęło na wzrost wydajności systemu logistycznego, i co się z tym wiąże, liczby przesyłek przewożonych w ciągu dnia w tym regionie. Skrócony został też czas przebywania przesyłek w terminalu, wprowadzono sort nocny, a tym samym wydłużone zostało „okno czasowe”, czyli czas, w jakim kurierzy DHL Express doręczają i odbierają przesyłki od klientów. Wszyscy kurierzy wyposażeni zostali w nowoczesne przenośne skanery hand held Motorola HC 700. Dzięki radiowej transmisji danych, na bieżąco mogą odbierać i przesyłać informacje o statusie realizacji zleceń. Przy terminalu działa też Punkt Obsługi Klienta.
Zgodnie z realizowaną strategią proekologiczną, w nowym terminalu w Solcu Kujawskim zadbano o wdrożenie odpowiednich rozwiązań w tym zakresie, takich jak segregacja odpadów (np. papier, baterie, tworzywa sztuczne), separator olejów samochodowych, odprowadzanie ścieków do miejskiej kanalizacji, własny system ogrzewania na gaz.
Nowy adres terminala DHL Express to: ul. Brukselska 3, 86-050 Solec Kujawski.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
80.53.104.*, 18 maja 2009, 0:00 0 0
DHL obsługuje szybko, to prawda. Jednak szybkość to nie wszystko przy przesyłkach o większej wartości. Reklamacja wymaga protokołu po otwarciu paczki. Niestety kurierzy bardzo niechętnie chcą być obecni przy otwarciu.
Płacąc kilkadziesiąt złotych za przesyłkę, chyba mam prawo uczciwej obsługi?
Na takie ewentualności mam przygotowane oświadczenie dla kuriera: Ja kurier firmy ..... odmawiam obecności przy otwarciu paczki i za wszelkie niezgodności biorę osobistą odpowiedzialność....
Pomaga, ale czy kurier nie powinien mieć tego w obowiązkach skoro od jego protokołu zależy ewentualna reklamacja?
Odpowiedz
79.186.136.*, 21 maja 2009, 0:00 0 0
Ponownie nie jestem zadowolona z usługi DHL. Co prawda DHL informuje meilem w jakim dniu dostarczą przesyłkę, lecz bez podania przybliżonej godziny. Kurier następnie dzwoni /zaznaczając że z prywatnej komórki/ z pretensją i zdziwieniem, że nie ma mnie w domu.Ponadto usłyszałam, że mam sobie przesyłkę odebrać w Solcu Kujawskim. Przepraszam, ale to są jakieś kpiny.Mieszkam w Toruniu, płacę 25 zł za usługę i słyszę w telefonie aroganckiego, niegrzecznego faceta, który nie wykazyje ochoty pójść na jakąś ugodę w celu odebrania przesyłki w miejscu mojego zamieszkania.
Do Dyrekcji DHL - może by warto zainteresować się swoim personelem i wykonać jakieś ruchy kadrowe. Słyszałam wiele negatywnych opinii na temat Waszych kurierów.Może warto aby zaczerpnęli ogłady i miłego podejścia do klienta od kurierów np. Poczty Polskiej z którymi nigdy nie miałam problemów, wręcz przeciwnie wykazali się uprzejmością.
Odpowiedz
83.17.145.*, 26 czerwca 2009, 0:00 0 0
W dniu planowanej przesyłki cały dzień próbowałam sie dowiedzieć w jakim czasie będzie kurier, niestety bezskutecznie(maile, telefony!).
Gdy płacę za dostawę, to oczekuję realizacji zobowiązania bez ponoszenia dodatkowych kosztów i cennego czasu! Jeśli mam osobiście odebrać towar, to w takim razie nie zgadzam się, by ponosić koszty związane z transportem (dojazd w obie strony = ok. 20 zł + mój czas!). Firma dhl jest dla klienta, a nie klient dla niej, więc powinna podać termin "wizyty". Jestem osobą pracującą i b. zajętą. Czekam zatem na precyzyjne informacje o dacie i godzinie przyjazdu kuriera!
Ktoś przecież musi być kompetenty i odpowiedzialny, by przesyłka trafiła do adresata. Oczekuję profesjonalnego rozwiązania problemu, za który nie ponoszę odpowiedzialności. Nie mogę dwa dni czekać w domu. Skoro dhl nie informuje kiedy kurier będzie, to powinien tak działać, by jednak ostatecznie być skutecznym i realizować misję, do której jest powołany!!!
Odpowiedz
79.186.237.*, 11 września 2009, 0:00 0 0
Niestety dołączam do grona niezadowolonych klientów. Otrzymałem niedawno paczkę (za pobraniem) i oczywiście nikt nie raczył mnie wcześniej o tym poinformować (jak ma to miejsce w przypadku wielu innych przewoźników). Pan wręcz chamski odpowiedział mi, że jak nie mam pieniędzy to przesyłka będzie do odbioru w Solcu Kujawskim (80 km dalej). Poprosiłem go by poczekał chwilkę bo 2 min od domu mam bankomat i nie ma żadnego problemu z płatnością na co usłyszałem, że jak będę miał pieniądze to mam go szukać (w 35000 mieście). Nie zostawił ani swojego numeru telefonu, ani numeru przesyłki tylko odwrócił się na pięcie i powiedział że nie będzie tracił czasu. Powiedziałem mu grzecznie, że gdyby rano zadzwonił i powiedział że będzie paczka do odebrania to bym pieniądze dawno miał na co usłyszałem, żebym go "ku..." roboty nie uczył, bo on wie co ma robić. Jak się okazało po 4 dniach pojawił się jednak ponownie (mimo, że powiedział że paczka jest już tylko do odbioru w Solcu) i zastał moich emerytowanych rodziców, którzy się nie spodziewali przesyłki. Sytuacja się powtórzyła - po prostu zgroza i zwykłe chamstwo. Płacąc 57 zł za przesyłkę jeszcze muszę jechać ponad 80 km po odbiór osobisty bo komuś się nie chciało wcześniej zadzwonić. ZGROZA.
Odpowiedz
Adusia, 22 maja 2024, 12:09 0 0
Dhl masakra kurier nie odbiera jak czlowiek dzwoni oraz wysyła SMS zero odzewu ani nie spr.czy ktoś jest w domu najgorsza firma jaka jest z przesyłek i przesyłka cofnie się skąd byla wysłana dzięki dhl za podejscie super do klienta olewatorsko....a by z inoflinia pracownikiem siw połączyć to nie da rady totalnie nie mają
Odpowiedz