Według najnowszych szacunków Teleroute jeden na cztery pojazdy jeździ po Europie nie przewożąc żadnego ładunku. Oznacza to, że każdego dnia przewoźnicy tracą ogromne ilości pieniędzy niewłaściwie planując swój biznes. Dodatkowo niestabilna sytuacja na rynku paliw spowodowała, że straty były jeszcze większe. Już teraz na trasie z Polski do Francji w obie strony ciężarówka spala paliwo za prawie 4000 złotych. Zjawisko bezproduktywnego wykorzystywania floty nie dotyczy klientów giełdy ładunków Teleroute, którzy dzięki dostępowi do ponad 150 tysięcy ofert dziennie mogą tak zaplanować trasę by w każdym momencie przewozić towar do kolejnego punktu.
Najczęściej jest tak, że firmy transportowe otrzymują zlecenie na przewiezienie ładunku
z punktu A do B. Po zrealizowaniu zamówienia samochód wraca „na pusto” do bazy. Co oznacza, że wypracowany zysk jest konsumowany przez koszty powrotu auta. Żeby temu zapobiec wystarczy zalogować się do giełdy ładunków Teleroute i wybrać jedną ze 150 tysięcy ofert, które umieszczane są w serwisie każdego dnia. Jest to idealny sposób na generowanie zysków – a nie ich utratę – oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Dobrze zrealizowana pierwsza transakcja zwykle skutkuje stałą współpracą.
Codziennie użytkownicy giełdy Teleroute przewożą ponad milion ton ładunków, które wcześniej zostały zgłoszone na giełdzie w całej Europie. Każde z aut porusza się po precyzyjnie zaplanowanych trasach, które zostały opracowane dzięki aplikacji Plannera tras dostępnego dla użytkowników pakietu Teleroute PRO. Dzięki niej użytkownicy optymalizują swoje koszty. Najpełniejsza wersja Plannera tras zawiera między innymi takie funkcje jak:
• wybór typu pojazdu w celu dostosowania obliczeń do indywidualnych potrzeb
• dokładne obliczanie trasy i czasu prowadzenia pojazdu
• obliczanie tras alternatywnych w zależności od ruchu drogowego
• obliczanie kosztu paliwa
• obliczanie opłat drogowych
• wysokiej jakości mapy całej Europy
• aktualne mapy i informacje o ruchu drogowym
Komentarze