DKV nagradza aktywnych klientów

, 23 listopada 2008, 0:00

W dniach 15-16 listopada odbyło się rozstrzygnięcie tegorocznej edycji programu dla partnerów DKV „Podaj dalej, zyskaj więcej!”. Firma DKV Euro Service, emitent karty paliwowo-serwisowej DKV Card, nagrodziła podczas imprezy off-road najlepszych klientów roku 2008.

Okazją do spotkania był rajd off-road samochodami terenowymi w Dolsku, k. Poznania. Po całodziennych zmaganiach po wielkopolskich bezdrożach goście zaproszeni zostali na oficjalne wręczenie nagród dla firm najczęściej rekomendujących usługi DKV innym.

W tym roku nagrodę główną zdobyli przedstawiciele firmy Agromex: Wojciech Fraszka i Jacek Fraszka. Wśród wyróżnionych klientów znalazły się również takie firmy, jak: Meblomark, Ramona Transport, Art-Trans, Bog-Dan, MP Polska oraz PHU Mar-Trans.
W zeszłorocznej edycji programu nagrodę główną przyznano firmie Polfrost.
Ideą programu „Podaj dalej, zyskaj więcej!” jest wyróżnianie firm polecających usługi firmy DKV innym. Wszyscy nowi klienci otrzymują do wypełnienia ankietę, w której podają dane osoby, która poleciła im kartę DKV. Klienci, których nazwiska najczęściej wpisywane są do kwestionariuszy, stają się laureatami programu.

Tak o programie mówi dyrektor DKV Euro Service Polska, Michał Bałakier:

„Przez kilka ostatnich lat niemiecka centrala firmy DKV Euro Service zlecała badania rynku firm transportowych oraz popytu na karty paliwowe w największych krajach Europy, w tym w Polsce. Zauważyliśmy, że największy wpływ na decyzję o wyborze danego systemu kart paliwowych, ma opinia osoby na co dzień z niego korzystającej.

W 2006 r. zwróciliśmy się więc do naszych klientów z pytaniem, w jaki sposób ich zdaniem możemy ulepszyć naszą ofertę usług i produktów. Wynikiem sugestii była przebudowa strony internetowej DKV i dopasowanie działających tam serwisów do potrzeb polskich firm transportowych.

Kontynuując ideę dialogu z klientami, od początku 2007 r. zwracamy się do wszystkich firm, które dołączają do grona klientów DKV, o opinie na temat naszych usług. Jednocześnie gromadzimy dane o tym, od kogo lub w jaki sposób dowiedzieli się o ofercie naszej firmy. I tak właśnie zrodził się pomysł programu „Podaj dalej, zyskaj więcej”, poprzez który chcemy podziękować naszym klientom za zaangażowanie w promowanie usług DKV na rynku.” 

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!