Volvo Trucks uruchamiło internetową wersję swojego magazynu informacyjnego dla klientów “Kierunek Volvo”. Magazyn w wersji drukowanej trafia aktualnie do 2, 5 miliona czytelników w 28 krajach europejskich.
Obecnie Volvo Trucks prezentuje swój magazyn poświęcony branży transportowej, również, jako magazyn internetowy. Magazyn ten, docierający do 2,5 miliona czytelników, jest publikowany w 28 krajach w Europie i zawiera wspólne artykuły główne, które zawsze uzupełniane są materiałem z danego rynku lokalnego. Odwiedzający stronę internetową, znajdą tam nie tylko obszerne archiwum z aktualnego i poprzednich numerów magazynu, ale również dodatkowe treści w formie np. materiałów filmowych. Zaawansowana funkcja wyszukiwania pomoże odwiedzającym znaleźć interesujące ich informacje.
„Mamy świadomość, że wielu czytelników korzysta obecnie z Internetu, jako formy dostępu do ich ulubionych kanałów informacyjnych i blogów, i dlatego, uzupełnienie wydania drukowanego, wydaniem internetowym, i tym samym rozszerzenie platformy za pomocą której docieramy z “Kierunkiem Volvo” do naszych odbiorców, jest dla nas kolejnym, naturalnym krokiem. Co najważniejsze, poprzez publikację naszego magazynu w sieci, udostępniamy czytelnikom interaktywne narzędzie, przy pomocy którego jesteśmy w stanie komunikować się z nimi w bardziej bezpośredni sposób. Chodzi o to, by za pomocą nowego, przyjaznego użytkownikowi narzędzia, jakim jest magazyn informacyjny w wersji internetowej, być jak najbliżej naszych czytelników”, wyjaśnia Susan Frödin.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
83.24.206.*, 12 grudnia 2008, 0:00 0 0
Niedługo wszystkie pisma będą internetowe:-) Może i dobrze, szybko,skutecznie i na gorąco można wymienić się uwagami
Odpowiedz