Deutsche Post nagradza Continental

, 18 grudnia 2008, 0:00

Dział zakupów Deutsche Post World Net wręczył nagrody swoim najlepszym dostawcom. Są one elementem wszechstronnego systemu zarządzania dostawcami i stanowią kamień milowy na drodze rozwijania przez Deutsche Post World Net strategicznych, partnerskich stosunków handlowych.

* Deutsche Post World Net wyróżniła dziewięciu dostawców
* Vergölst podniosła jakość usług przeznaczonych dla floty pojazdów pocztowych
* O laury ubiegało się 40 000 dostawców

Deutsche Post od roku 2005 prowadziła intensywne oceny swoich dostawców. Najważniejszym bodźcem było, obok optymalizacji kosztów, podniesienie jakości i elastyczności łańcucha dostaw. Niemiecka Poczta ma ponad 40 000 dostawców, spośród których wybrano dziewięciu i wyróżniono nagrodami za realizowane przez nich usługi. W kategorii dostawców, którzy najbardziej podnieśli poziom usług, wyróżnienie otrzymały Continental Commercial Vehicles Fleet Business oraz amerykańska agencja pracy tymczasowej Staffmark.

Ocenę przeprowadzili wewnętrzni partnerzy biznesowi oraz eksperci z działu zakupów Grupy. Continental otrzymała nagrodę za podniesienie poziomu obsługi floty pojazdów. Firma Vergölst (W Polsce odpowiednikiem sieci Vergölst w jest firma Pneus Expert), realizująca te usługi, dzięki wewnętrznej reorganizacji skróciła czas obsługi z dwóch godzin do 15 minut.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!