Badania rynku drogą do rozwoju i utrzymania firmy

5 lutego 2009, 0:00

Jak wiadomo gospodarka światowa, a w szczególności segment motoryzacyjny, przeżywają od kilku miesięcy okres dużo gorszej koniunktury aniżeli w latach ubiegłych. Prognozy gospodarcze na najbliższe miesiące nie niosą zbyt optymistycznych wiadomości, dlatego też wiedza związana z rynkiem, obecnymi trendami jest niezwykle istotna i jest szansą na utrzymanie i rozwój firm. Potwierdzeniem tej tezy mogą być słowa Marka Breier’a twórcy olbrzymich wzrostów Amazon.com który twierdzi „Wiedza jak się mawia to potęga”.

MotoFocus od lat dostarcza Państwu badania związane z rynkiem motoryzacyjnym, czy to w zakresie wielkości i potencjału rynku , oczekiwań sklepów i warsztatów motoryzacyjnych względem dystrybutorów i producentów części zamiennych a także dogłębne analizy w obrębie poszczególnych grup asortymentowych. W naszych zasobach znajdą Państwo raporty o charakterze marketingowym, badania związane z usługami warsztatowymi, prognozami rynkowymi a także raporty poruszające bardziej socjologiczną sferę biznesu związane np. z pracownikami i pracodawcami w naszej branży.

Wiedza o rynku pozwala dostosować politykę firmy do potrzeb rynku np. informacja o ilości warsztatów należących do sieci warsztatowej – daje wiele interesujących wniosków czy tworzyć własną sieć warsztatów, czy rozwijać istniejącą sieć itd.

Wyniki badań zawarte w naszych raportach pozwalają również na większą weryfikację skuteczności pracowników działu sprzedaży odpowiedzialnych za konkretne regiony :

W naszych raportach otrzymane wyniki prezentujemy za pomocą tabel, wykresów, map a także różnych diagramów, co z pewnością ułatwia korzystanie z wiedzy zawartej w raportach i pozwala prosto i przejrzyście otrzymywać informacje.

Firma MotoFocus przeprowadza również wiele badań na specjalne zlecenie producentów i dystrybutorów części zamiennych, uwzględniając szczególne potrzeby i zakres tematyczny danego projektu pod kątem potrzeb zleceniodawcy.

Rozumiejąc trudną sytuację na rynku, wychodzimy do Państwa ze specjalnymi ofertami na nasze raporty. Wszystkich zainteresowanych raportami , badaniami na zlecenie oraz bazami danych prosimy o kontakt bezpośredni pod numerem 609 186 810. Zapytania można również kierować na adres email marcin@motofocus.pl . Na ten adres mogą również Państwo skierować prośbę o przesłanie przykładowego raportu *, który pozwoli Państwu ocenić jakość i przydatność wiedzy zawartej w naszych badaniach.

*Przykładowy raport – Raport na temat usług warsztatowych z 2004 roku.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.5.174.*, 7 lutego 2009, 0:00 0 0

Kto wie jak idzie Europart - kiedy sie wycofaja?

Odpowiedz

83.5.174.*, 7 lutego 2009, 0:00 0 0

Nic nie wiem o europart, ale czy to prawda, że suderzysko ma klopoty?

Odpowiedz

83.24.247.*, 10 lutego 2009, 0:00 0 0

Dziś wszyscy mają kłopoty najlepiej jest polskim producentom , bo ich skoki euro tak nie bolą.

Odpowiedz

83.23.210.*, 10 lutego 2009, 0:00 0 0

Kryzys jest wszędzie, wszystkim idzie gorzej jak w hossie, czuje tutaj tą polską żółć " suderzysko ma kłopoty"- może niedługo Ty "Kacper" będziesz miał dużo wieksze od nich. Kyzys przejdzie i tylko Ci najwięksi zostaną na rynku i do tej grupy niewątpliwe zalicza się Suder&Suder... może przejżysz chociaż sprawozdania finansowe Suder"a zanim zaczniesz pisać takie pierdy?:D

Odpowiedz

83.24.223.*, 11 lutego 2009, 0:00 0 0

Rany, ambasador Sudera czy niezrealizowany polityk gospodarczy!!!!!!
Na pewno kryzys dosięga wszystkich i na pewno łatwiej jest przetrwać tym którzy mają zaplecze finansowe i wcale to nie znaczy że muszą to być ci najwięksi. Powiedzenie jedz powoli małą łyżeczką a nigdy nie bedziesz głodny nie jest takie głupie. I przynajmniej się nie udławisz "wielkim sukcesem"

Odpowiedz

79.188.75.*, 4 marca 2009, 0:00 0 0

KRYZYS NIE DOTYCZY TYLKO SUDER I SUDER ALE WSZYSTKICH CO JADĄ NA MINI MARŻY. I ZA TO ICH NIE ŻAŁUJE. Z TAK NISKIEJ MARŻY NIGDY NIE BĘDĄ MIELI DOBRYCH LUDZI A NIESTETY DUŻE MAGAZYNY TO NIE WSZYSTKO. A TAK NA MARGINESIE WSŁUCHAJCIE SIE W ETER TO USŁYSZYCIE ILU DOSTAWCĄ SUD... NIE PŁACI .

Odpowiedz