10 marca 2009 r. obyła się w Warszawie konferencja pt. „Jak przetrwać na polskim rynku usług transportowych”. Jednym z podejmowanych podczas tego wydarzenia tematów były usługi truck assistance jako sposób na uniknięcie kar za nieterminowe dostawy towaru.
Prezentacja poprowadzona przez przedstawiciela Starter TruckService – Pana Jakub Wesołowskiego zawierała informację o firmie, dostępnych usługach truck assistance ale również zaprezentowane zostały najnowsze wyniki badań dotyczące awaryjności pojazdów ciężarowych. Tego typu statystyki przygotowywane są corocznie przez niemieckiego partnera firmy Starter – ADAC TruckService.
Badania niemieckiego potentata na rynku usług assistance przygotowane zostały w oparciu o dane zebrane z 110 000 obsłużonych w 2008 r. przypadków awarii pojazdów ciężarowych. Przyczyny awarie zostały podzielone na 10 grup: opony, silnik, hamulce, układ elektryczny, podwozie, nadwozie, układ napędowy, części zamienne i materiały eksploatacyjne oraz agregaty chłodnicze.
Trzy główne przyczyny awarii stanowią pond ¾ wszystkich i od 3 lat zajmują naprzemiennie pierwsze trzy pozycje tego rankingu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
83.31.141.*, 16 marca 2009, 0:00 0 0
Ciekawe ile kosztuje abonament w Starter? Według mnie bardziej się opłaca mieć swój samochód , który w razie potrzeby pojedzie.
Odpowiedz