Firma Schwarzmüller wyprodukowała nowy produkt – naczepę niskopodwoziową do transportu maszyn budowlanych. Firmy budowlane szczególnie cenią sobie funkcjonalność, trwałość i niezawodność przyczep i naczep niskopodwoziowych Schwarzmüller przeznaczonych do transportu drogich maszyn budowlanych.
W technologii produkcji stosowane są rozwiązania pozwalające na zmniejszenie masy własnej pojazdów co pozwala na uzyskanie wyższej ładowności użytkowej przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa przewożonego ładunku.
Konstrukcja przyczepy niskopodwoziowej pozwala na poszerzenie powierzchni ładunkowej do 3 metrów, przez co możliwy jest transport również maszyn ponadgabarytowych. Zastosowane mocowania pozwalają sprawnie i bezpiecznie zabezpieczyć przewożony ładunek, natomiast zamykane schowki sprawdzą się jako podręczny magazyn na pasy, kliny, szpadel itd.
Przy transporcie rozściełaczy do układania masy bitumicznej bardzo ważną rolę odgrywają najazdy do przyczepy. W niskopodwoziowej przyczepie Schwarzmüller standardowe najazdy o długości 2700 mm mogą być zastąpione dwuczęściowymi najazdami o długości 4100 mm, z 10 stopniowym pochyleniem. Rozkładanie i składanie najazdów wspomaga hydrauliczny silnik.
Najbardziej uniwersalną przyczepą niskopodwoziową do transportu maszyn budowlanych jest 3-osiowy pojazd o masie własnej 5,9 t i ładowności powyżej 24 t. Do przewożenia cięższych maszyn budowlanych wykorzystuje się 4-osiową przyczepę niskopodwoziową ważącą 7,9 t, ładowności powyżej 32 t i technicznej masie całkowitej wynoszącej 44 t.
Schwarzmüller oferuje również pojazdy specjalne oraz 2, 3 i 4-osiowe naczepy niskopodwoziowe wraz z najazdami lub bez najazdów, o charakterystyce podobnej do przyczep niskopodwoziowych.
Dystrybutorem i autoryzowanym serwisem Schwarzmüller w Polsce jest firm Remo-Car ze Święcic koło Warszawy.
Komentarze