Van Chucka Norrisa z tytułem „Fleet Van of the Year 2017”.

, 20 lipca 2017, 19:44

Nagroda dla marki Fiat Professional ma potwierdzać ukierunkowanie na potrzeby klienta wykorzystującego samochód do celów zawodowych. Wartość marki uosabia Chuck Norris we własnej osobie, firmując nową platformę komunikacyjną, której bohaterem jest słynny amerykański aktor.

Wyróżnienie przyznane podczas uroczystej kolacji, która odbyła się w Grosvenor House Hotel w Londynie, nagrodziło wejście Fiata Professional i modelu Ducato na brytyjski rynek flotowy.

Jury złożone z ekspertów Motor Transport uznało model Ducato, doceniając samochód m.in. za ładowność, wszechstronność i trwałość. To flagowy model gamy Fiat Professional – pierwszej marki „born to be professional”, w całości dedykowanej klientom lekkich samochodów dostawczych, która może poszczycić się ponad stuletnią historią i sporym bagażem doświadczeń w sektorze samochodów dostawczych.

Nagroda „Fleet Van of the Year” zdaniem oficjeli firmy stanowi potwierdzenie pożądanych w tej branży cech: liczne warianty nadwozia, przedział ładunkowy o regularnym (kubicznym) kształcie, wszechstronność ramy. To tylko część powodów, dla których model stał się bestsellerem na niektórych rynkach europejskich.

Trzydzieści sześć lat temu zrewolucjonizował segment furgonów dzięki napędowi na przednie koła, mocnym silnikom i przestrzennej wnęce ładunkowej. W trakcie swojej historii, Ducato stopniowo ulepszał swoje charakterystyki, stając się – jak mówią przedstawiciele firmy – punktem odniesienia w swojej kategorii.

Dzięki kombinacji różnych wersji nadwozia, silników i mechaniki istnieje niemal 10 000 wariantów pojazdów dostawczych, minibusów i podwozi do zabudowy, a model jest sprzedawany na ponad 80 rynkach na całym świecie. W Wielkiej Brytanii w pierwszym półroczu br. sprzedaż wzrosła o 18% przy stabilnym zasadniczo rynku. Ponadto, udział Ducato w rynku wzrósł o jeden punkt procentowy w stosunku do tego samego półrocza ubiegłego roku (8%).

Wyróżnienia Motor Transport Awards są przyznawane przez jury złożonez 50 ekspertów z branży. Komentując nagrodę, jury opisało markę Fiat Professional, jako:
– Jednego z najbardziej elastycznych producentów. Przeglądy okresowe przewidziane są co 50 000 km; ponadto Ducato wyposażono w nowe sprzęgło, ulepszony układ hamulcowy, bardziej wytrzymałe zamki drzwi oraz wzmocnione panele nadwozia. Zmiany te pozwoliły na wydłużenie okresu eksploatacji pojazdów i pozyskanie nowych Klientów – podsumowali przedstawiciele jury.

Wartości marki z dużą dozą humoru uosabia Chuck Norris, który od zeszłego miesiąca jest „twarzą” kampanii i bohaterem nowej platformy komunikacyjnej. Słynny aktor o dużej popularności, którą zyskał za sprawą legendy jego niezniszczalności, przedstawia światu niezawodną markę, wzmacniając jej wizerunek.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!