Opony do pojazdów przemysłowych Continental są opracowywane w taki sposób, aby spełniały szeroką gamę wymagań, a ich charakterystyka była zbalansowana pod kątem indywidualnych zastosowań. Nowa opona radialna ContiRV20 oferuje długą żywotność, niskie opory toczenia i komfortowe prowadzenie przy dużych średnich prędkościach. Jest to pierwsza radialna opona pneumatyczna łącząca w sobie wszystkie te cechy, zaprojektowana, aby sprostać najtrudniejszym wymaganiom w najcięższych warunkach pracy – naziemnej obsłudze lotniska.
Aby sprostać wyzwaniom, jakie czekają na lotniskach, ContiRV20 oferuje wytrzymałość, prędkość i komfort na poziomie przemysłowym. Klienci mogą cieszyć się zwiększoną wydajnością pracy, mniejszym zmęczeniem u kierowców, niższymi kosztami eksploatacyjnymi i mniejszymi wymaganiami konserwacyjnymi.
Wytrzymałość
ContiRV20 oferuje wysokie przebiegi, trwałość i odporność na uszkodzenia nawet w najbardziej wymagających warunkach. Opona ta wytrzymuje od trzech do pięciu razy dłużej niż opona do samochodów osobowych, a ekstra gruba ściana boczna gwarantuje do 100% większą odporność na uszkodzenia niż model przeznaczony do pojazdów typu van lub lekkich ciężarówek.
Prędkość
ContiRV20 zaprojektowana jest z myślą o wysokich średnich prędkościach dochodzących do 40 km/h (25 mph) przy minimalnym wydzielaniu ciepła i zużyciu energii, wszystko dzięki idealnie zbalansowanej głębokości bieżnika. Stąd zresztą nazwa opony, czyli “Continental Radial Velocity”.
Skład mieszanki oraz wzór bieżnika ContiRV20 minimalizuje opory toczenia, które są do 30% niższe niż w przypadku porównywalnej opony pneumatycznej diagonalnej. Niższy opór toczenia oznacza mniejsze zużycie energii, dzięki czemu użytkownicy z każdym przejechanym kilometrem oszczędzają paliwo. Emisje CO2 także są mniejsze, gdy opona zamontowana jest w aucie z silnikiem diesla. Jednocześnie opona nadal zachowuje pełną przyczepność na każdym rodzaju nawierzchni w obrębie lotniska.
Komfort
Dzięki konstrukcji pneumatycznej, ContiRV20 oferuje kierowcy komfort oraz ochronę przewożonych towarów. Radialna osnowa oferuje większy poziom komfortu na nierównej nawierzchni. Żebrowany wzór bieżnika w zasadzie całkowicie eliminuje wibracje tak często spotykane w oponach z tradycyjnym wzorem bieżnika. Żywotność opony jest większa, ponieważ ContiRV20 nie są przedwcześnie demontowane z powodu nadmiernych wibracji.
Cechy wyróżniające ContiRV20:
• Zamknięta część czołowa zapobiega nierównemu zużywaniu się bieżnika i oferuje komfort przy wchodzeniu w zakręty
• Wzmocniona ściana boczna, gwarantująca ponadprzeciętną odporność na uszkodzenia
• Zbalansowana głębokość bieżnika, minimalizująca wydzielanie ciepła, powodująca maksymalne wydłużenie żywotności opony
• Mieszanka zaprojektowana w celu zmniejszenia oporów toczenia do minimum przy jednoczesnym zachowaniu przyczepności
• Żebrowany wzór bieżnika redukuje wibracje
• Radialna osnowa zapewnia maksimum komfortu
Nowa ContiRV20 to zbalansowany kompromis charakterystyki opony – oferujący połączenie wytrzymałości, prędkości i komfortu. Odpowiednia do zastosowań w pomieszczeniach oraz na otwartej przestrzeni, przystosowana do montażu na każdej osi, niemal w każdych warunkach klimatycznych. ContiRV20 jest odpowiednim wyborem dla zamiatarek, wózków platformowych, ciągników i wózków widłowych pracujących w obrębie lotnisk. Może być także wykorzystywana w dużych zakładach produkcyjnych, centrach logistycznych i magazynach, gdzie jej konstrukcja idealnie sprawdzi się przy transportowaniu towarów delikatnych, szczególnie na większe odległości.
ContiRV20 jest dostępna w następujących rozmiarach:
6.00 R 9
6.50 R 10
7.00 R 12
165 R 13
W przygotowaniu są także opony:
180/70 R 8
7.00 R15
7.50 R 15
Wszystkie rozmiary ContiRV20 to modele bezdętkowe.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
83.24.222.*, 8 maja 2009, 0:00 0 0
Velocity?? czy ja dobrze widzę. Szybkość chyba continetal troszkę przesadził. Opona ta raczej nie będzie bić rekordów prędkości
Odpowiedz
127.255.255.*, 11 maja 2009, 0:00 0 0
W wózkach widłowych 40 km/h to na prawdę duża prędkość, wręcz zawrotna. Myślę, że nie można porównywać świata opon osobowych do przemysłowych. Bardzo często wspólna tylko jest nazwa produktu - opona. Wszystko inne to z innych bajek.
Odpowiedz