System Alliance Europe wprowadza nowe usługi

, 18 maja 2009, 0:00

System Alliance Europe, europejska sieć drobnicowa, wprowadza nową usługę w zakresie dostaw i logistyki z różnymi wymogami czasowymi oraz wszystkimi niezbędnymi udogodnieniami niezbędnymi do transportu towarów. Nowy zakres usług zapewnia rozwiązania logistyczne odpowiadające szczególnym wymaganiom europejskich klientów sieci. Usługi zostaną zaprezentowane po raz pierwszy na targach “Transport i Logistyka” w Monachium.

Zgodnie z hasłem “Logistyka o 9-gwiazdkowej jakości” – gdzie każda gwiazdka oznacza jedną z cech jakości sieci – nowe usługi prezentowane są jako “Star Services”. Jeszcze tego lata partnerzy System Alliance Europe będą mieli możliwość wprowadzenia ich w całej Europie.

“Star Classic” oznacza niezawodną i transparentną dostawę do wszystkich miejsc przeznaczenia w Europie. Jeśli czas jest najistotniejszym czynnikiem, do wyboru pozostają “Star Date”, “Star Window” i “Star Priority”. Cechą charakterystyczną tych usług jest sprecyzowany czas realizacji; pozwalają na dokładne określenie momentu dostawy. W ramach tych usług System Alliance Europe zobowiązuje się do dostawy w określonym dniu, w określonym czasie lub na określoną godzinę (8.00, 10.00 lub do południa). Niezawodna międzynarodowa sieć pozwala na odbiór i dostawę w całej Europie (“Star Collect”).

Dodatkowe usługi obejmują: płatność przy odbiorze (“Star Cash”), wcześniejsze powiadomienie odbiorcy o dostawie (“Star Avis”), szczególne traktowanie ładunków niebezpiecznych (“Star Hazardous”) oraz przesyłki konsygnacyjne ze specjalnymi dokumentami (“Star Document”).

Wprowadzenie nowych usług jest ważnym elementem planu dalszego umacniania pozycji sieci na rynku europejskim. Obecnie liczy ona 47 partnerów ze 171 oddziałami działającymi w 23 krajach. Utrzymując stały wzrost od momentu założenia System Alliance Europe, partnerzy sieci osiągnęli łączny obrót w wysokości 10,5 mld euro w zeszłym roku, co stanowiło wzrost o 9,9% w stosunku do roku 2007. Wolumen transportu w Europie wzrósł o 9,2% do 11,8 milionów przesyłek; łącznie przyjęto 10,8 milionów ton towarów. Do uzyskania tego wyniku przyczyniło się ponad 49 000 pracowników.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!