Oszczędność opłat drogowych i swobodna jazda w strefach zielonych Europy – korzyści z domontowania filtrów cząstek stałych oleju napędowego są jednoznaczne. Zależnie od klasy substancji szkodliwych i od rocznego przebiebu pojazdu możliwa jest amortyzacja inwestycji. Rośnie również wartość odsprzedaży pojazdu. Ważna przy tym jest jednak wiedza, który system filtrów najlepiej nadaje się do danego pojazdu. Odpowiedni dobór indywidualnego rozwiązania dla parku pojazdów może dodatkowo oszczędzać koszty i nakłady.
winkler dokładnie przeanalizował systemy filtrów cząstek stałych dostępnych na rynku i przeprowadził intensywne rozmowy z producentami. Rozwiązania techniczne i asortyment systemów filtrów zostały sprawdzone i ocenione specjalnie pod względem różnych obszarów zastosowań i kosztów wtórnych specyficznych dla klientów. Specjalista w zakresie pojazdów użytkowych, jakim jest firma winkler, niezwiązany z żadną marką, może niezależnie doradzić przy wyborze optymalnego rozwiązania i oferować następujące korzyści:
• Indywidualne i niezależne doradztwo w celu wyboru optymalnego systemu filtrów cząstek stałych dla danego pojazdu i jego zastosowania
• Znajomość zalet wszystkich znaczących systemów filtrów włącznie z ich dopuszczeniami i zezwoleniami
• Uwzględnienie nakładów i kosztów wtórnych dla cykli konserwacji przez najbardziej ekonomiczne i trwałe rozwiązanie
Dwa przykłady sprawdzonych w praktyce systemów od dostawców firmy winkler stanowią rozwiązania filtrów cząstek stałych HJS i Dinex:
Systemy oferenta HJS zostały zaprojektowane dla różnych wymagań. Częścią główną wszystkich zamkniętych systemów oczyszczania spalin HJS jest filtr z metalu spiekanego, który filtruje wydzielone cząstki stałe włącznie z cząstkami drobnymi do granicy wykrywalności.
Przedsiębiorstwo Dinex ma długoletnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji systemów spalin i zostało ono również wykorzystane do systemów filtrów cząstek stałych. Filtry Dinex mają wysoką jakość i nadzwyczajnie długi okres użytkowania. Również z systemami Dinex pojazdy z normą spalin Euro I, II lub III osiągają natychmiast wymagającą klasę redukcji cząstek stałych 2 (PMK2).
Kontakt do firmy winkler – 032 / 7627020, www.winkler.de
Komentarze