Nowy system Dynafleet Volvo

15 czerwca 2009, 0:00

Gdzie znajduje się ładunek i jaki jest oczekiwany czas jego przybycia? Obecnie, nabywcy usług transportowych nie muszą już dzwonić do firm przewozowych za każdym razem, kiedy pojawią się takie pytania. Zamiast tego, mogą w każdej chwili, za pośrednictwem internetu, uzyskać bardzo szczegółową informację na temat tego, co dzieje się z ich ładunkiem. To jedna z kilku nowych funkcji, jakie pojawiły się we wprowadzonej właśnie na rynek najnowszej wersji opracowanego przez Volvo Trucks systemu informacji transportowej pod nazwą Dynafleet.

Dzięki funkcji “Customer Online Tracking”, nabywca usługi transportowej może zalogować się do systemu Dynafleet Online, 24 godziny na dobę, w celu uzyskania informacji dotyczących czasu, w którym jego towar został załadowany, aktualnej lokalizacji transportującego go pojazdu z dokładnością do poziomu ulic, jak również oczekiwanego czasu dostawy. Tym samym, zmniejsza się obciążenie pracy spedytora, który nie otrzymuje już tak dużej ilości zapytań telefonicznych ze strony klientów.

“To pozwala naszym klientom na podniesienie, wraz z ułatwioną administracją, jakości obsługi, jaką świadczą swoim klientom,” mówi Johan Rundberg, menedżer ds. zaawansowanej oferty Dynafleet.

Łatwiejsza nawigacja
Teraz spedytor z jeszcze większa łatwością jest w stanie szybko przekazać kierowcy informacje dotyczące dokładnego adresu dostawy towaru. Klikając na mapę w Dynafleet Online, wysyła zlecenie, które automatycznie zawiera koordynaty adresu dostawy. Jeśli samochód ciężarowy jest wyposażony w system nawigacyjny, jedyną operacją, jaką musi wykonać kierowca, jest weryfikacja zlecenia oraz przekazanie, jednym kliknięciem, adresu docelowego na nawigację w pojeździe.

To łatwe i bardzo efektywne. Biuro transportowe ma zawsze pełną kontrolę nad tym, gdzie w danym momencie znajduje się pojazd. Kierowca nie musi zatrzymywać się, aby ręcznie wprowadzić trasę, a ryzyko pomyłki jest zminimalizowane”, mówi Johan Rundberg.

Klienci cenią sobie mapy

Usługa dostępu do map za pośrednictwem systemu Dynafleet jest wysoko ceniona przez klientów.

Informacje uzyskane od ponad 1300 respondentów w naszej najnowszej ankiecie dowodzą, że mapy są najważniejszym i najbardziej cenionym narzędziem w systemie Dynafleet. Wraz z nowymi funkcjami, jeszcze bardziej zwiększymy poziom łatwości obsługi systemu, który stanie się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi”.

Bezpłatna aktualizacja
Klienci korzystający już z systemu Dynafleet, automatycznie zyskają dostęp do nowych funkcji, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

Dynafleet w języku rosyjskim
Wraz z nowymi funkcjami do systemu została wprowadzona rosyjska wersja językowa. Obecnie Dynafleet jest dostępny w 17 wersjach językowych.

Fakty dotyczące Dynafleet
Dynafleet jest opracowanym przez Volvo systemem informacji transportowej. Jest on narzędziem ukierunkowanym na ułatwienie planowania i realizacji zadań transportowych. Dynafleet jest dostępny w trzech pakietach: Perform, Perform & Locate i Operate. Nowe funkcje zawarte są w pakietach Perform & Locate i Operate. Dla zapewnienia pełnego wglądu w szczegóły zlecenia za pośrednictwem funkcji Customer Online Tracking, system Dynafleet musi być zintegrowany z systemem zamówień firmy transportowej. Aby spedytor mógł przesłać kierowcy zlecenie transportowe, które automatycznie zawiera koordynaty adresu dostawy towaru, pojazd musi być wyposażony w system nawigacji Garmin.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!