W zeszłym roku koncern Daimler Truck zakupił 10% udziału akcji Kamaza. Pierwszym efektem tych zmian są modyfikacje kabin pojazdów rosyjskiego producenta. Modyfikacje te dotyczą głównie wyglądu zewnętrznego, ergonomii deski rozdzielczej oraz zawieszenia pneumatycznego całej kabiny. Szkielet pozostanie na razie nienaruszony. Elementy narażone na korozję (błotnik, maska, zderzak) zostały wykonane z tworzyw sztucznych. We wnętrzu kabiny już nie tylko kierowca otrzyma zawieszony pneumatycznie fotel, zadbano także o pasażera.
Jeśli chodzi o jednostki napędowe, to pod maską będą do wyboru: silniki Kamaza V8 lub sześciocylindrowe rzędówki Cumminsa.
Odświeżony design otrzymają także skrzynie ładunkowe, z wywrotem do tyłu. Opcja tzw. wanny będzie dostępna na zamówienie, ale bez dodatkowej opłaty.
W tabeli poniżej znajdą Państwo dane techniczne pojazdów ze zdjęć.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
83.14.46.*, 7 lipca 2009, 0:00 0 0
Całkiem niepodobny do starego Kamaza. Jeżeli jeździ tak jak wyglada .... Sprawdzałem ceny - bardzo konkurencyjne
Odpowiedz
83.14.46.*, 7 lipca 2009, 0:00 0 0
mój dziadek i ojciec jeździli Kamazem :))) chyba i ja sie skuszę :))))
Odpowiedz
83.24.228.*, 7 lipca 2009, 0:00 0 0
Nawet jeśli to tylko lifting to nie najgorszy - patrzy się na niego bez przykrości ,a chyba nie ma drugiego tak mocnego na budowy.
Odpowiedz
83.24.228.*, 7 lipca 2009, 0:00 0 0
trzeba przyznać, że wyglądają przyzwoicie. co prawda ciężarówka nie musi być piękna, no ale jak dla mnie taki lifting tylko na plus.
Odpowiedz