Mamy już pierwsze zdjęcia z najnowszego kalendarza Inter Cars. Tym razem jego wiodącym motywem są zmysły, wyrażone przez grę kolorów światła na ciele kobiety…
Sense – zmysły wyrażone przez grę kolorów światła na ciele kobiety, to podstawowe założenia kalendarza planszowego Inter Cars na 2018 rok. W tym wydaniu ograniczono bogactwo scenografii na rzecz pokazania bliskich kadrów pięknych modelek.
W opisie publikacji czytamy:
W najnowszej edycji kalendarza Inter Cars dominują emocjonalne zbliżenia pokazujące tajemnice nagości w sposób piękny i naturalny. Bogactwo światła i jego kolorystyka działa na odbiorcę, pobudzając jego wyobraźnię. W publikacji doświadczamy więcej ekspresji i emocji dzięki zastosowaniu bliskiego obrazu, jakiego nie doświadczaliśmy w poprzednich wydaniach. Zanurzając się w świecie barw i zmysłowości, odbiorca w nowy sposób może odkrywać pojmowanie piękna kształtów modelek. Angażując się w każdą scenę, poznaje też ich odczucia.
Tegoroczna edycja kalendarza to esencja pięknych kobiet polskiego rynku modelingu:
- Paula Tumala – nazwana najseksowniejszą polską blondynką CKM, „Słowianka” teledysku Donatana i Cleo. Wygrała w konkursie internautów na portalu Motofocus.pl dla wydania kalendarza „Inter Cars Żywioły – 2016”. Dziewczyna listopadowego wydania magazynu CKM,
- Angelika Wachowska – obecna „Wodzianka” w programie Kuby Wojewódzkiego,
Sandra Traczyk – Miss Mazowsza. Możemy zobaczyć ją również w teledysku Cleo „NO-C”, - Ruti Lozowska – „Ring girl” gali KSW,
- Ola Podsiadły – była sportsmenka, Miss Warszawy 2012 r.
Po raz kolejny, Inter Cars do tworzenia publikacji zaprosił znanego fotografa Voyo Bakiewicza. Artysta od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men’s entertainment (Playboy, Maxim), kampaniach największych (Dancing With The Stars). Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski – Ich Troje) oraz dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen). Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcje Maxim Germany obok Herba Rits’a, Voltaire czy Andreasa Bitesnich’a.
Partnerami tegorocznej edycji kalendarza są Castrol, Comma, ContiTech, Evert, Feber, Osram, Profitool, SKF, Total. W kalendarzu promowane są również marki własne: Q-Service, Perfect Service, Q-Service Premium, Q-Service Truck, Inter Motors, Feber oraz Motointegrator.
Na zdjęciach w galerii zobaczyć można kulisy sesji zdjęciowej. Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja całego kalendarza, po której rozpocznie się dystrybucja wśród klientów Inter Cars. Tegoroczna edycja została wydana w rekordowym nakładzie 45 000 sztuk.
Komentarze