Relacja z 9 Targów Inter Cars

, 7 września 2009, 0:00

Za nami już kolejna wielka impreza motoryzacyjna tego roku. 5 i 6 września na lotnisku w Modlinie odbyły się 9 Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, zorganizowane przez firmę Inter Cars S.A.

W tym roku targi po raz pierwszy zostały zorganizowane na terenie lotniska w Modlinie niedaleko Nowego Dworu Mazowieckiego. Do tej pory poprzednie edycje tej cyklicznej imprezy odbywały się w Cząstkowie Mazowieckim w pobliżu Centrum Logistycznego Inter Carsu. Zmiana lokalizacji pozwoliła organizatorowi na większą swobodę w organizacji imprezy i towarzyszących jej atrakcji.

Dzięki dogodnemu położeniu lotniska, oraz sprawnej organizacji całego przedsięwzięcia, odwiedzający i wystawcy nie mieli większego problemu z dotarciem na miejsce.

W tym roku blisko 20 000m2 powierzchnia wystawiennicza została zaprojektowana w kształcie litery „U”. Ogółem na targach zaprezentowało się 170 wystawców. W halach przeciwległych B i C swoje stoiska prezentowali głównie producenci części oraz prasa branżowa. W hali A znalazły się stoiska z narzędziami oraz wyposażeniem warsztatów. Ponadto w tym miejscu w wyznaczonych salach konferencyjnych odbywały się szkolenia.

Według informacji jakie przekazuje organizator imprezę odwiedziło około 16 000 osób, co oznacza, że liczba gości zwiększyła się w porównaniu z poprzednimi edycjami targów.

Jak wiadomo na tego typu imprezach wielką rolę odgrywa dość prozaiczny czynnik jakim jest pogoda. Dla przykładu zeszłoroczne 8 Targi IC często wspominane są w kontekście panującego wówczas upału, który dał się we znaki wszystkim gościom a także wystawcom. W tym roku pogoda oszczędziła uczestników targów, ponieważ przez cały weekend było stosunkowo zimno, co jednak sprzyjało zwiedzaniu stoisk, prowadzeniu rozmów a także uczestniczeniu w szkoleniach.

 

Na stoisku LUK, INA, FAG można było zobaczyć między innymi ciekawy przekrój dwumasowego koła zamachowego.

Poniżej ekspozycja firmy Febi Bilstein.

Elring na swoim stoisku zorganizował konkurs dla specjalistów.

Ekspozycja firmy Mahle zawierała m.in. efektownie wyglądający tłok z silnika Ferrari F1.

Valeo na swoim stanowisku prezentowało 4-elementowy zestaw sprzęgła ze sztywnym kołem zamachowym.
  

Na stoisku TRW oprócz ekspozycji części znalazł się nowy VW Scirocco.

Wiele osób zdecydowało się wziąć udział w konkursie Pit Stop, polegającym na wymianie opon na czas.

Na stanowisku promującym nową platformę Inter Carsu – Motointegrator odbywały się pokazy body-paintingu.

Natomiast pod sceną zbudowany został ring bokserski na którym ci odważniejsi mogli sprawdzić swoje umiejętności w sparingu ze znanym bokserem Albertem Sosnowskim.

 

Bokserów ze sceny dopingowali – Agnieszka Rylik i Radosław Grześkowiak (Inter Cars).

Na imprezie mogliśmy podziwiać samochody, które nie często można spotkać na naszych drogach.

 

Duże emocje wzbudzały pokazy driftingu i wyścigi na 1/4 mili, odbywające się w strefie Motor Show.  

 

 

 

 

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.5.156.*, 11 września 2009, 0:00 0 0

A co będzie za rok_ w Modlinie mają wybudować lotnisko_tak w wyborczej dziś pisali?

Odpowiedz