Scania podpisała umowę z SAF-Holland, niemieckim producentem osi do przyczep, na mocy której dealerzy Scanii na całym świecie będą mogli świadczyć usługi serwisowe dotyczące osi niemieckiego producenta podzespołów.
Umowa obejmuje logistykę, obsługę wniosków gwarancyjnych, procedury serwisowe, narzędzia specjalne, pomoc techniczną i szkolenie mechaników.
– „Najważniejsze dla naszych klientów są dyspozycyjność pojazdów i maksymalna wygoda. Zgodnie z naszą strategią, koncentrujemy się na tym, co zapewnia klientom większą wydajność i dodatkowe korzyści, a ta umowa stanowi kolejny krok w tym kierunku” – powiedział Anders Gustafsson, wiceprezes, Service Operations, Scania.
– „Dzięki tej umowie z pewnością wzrośnie wartość istniejącej, rozległej sieci serwisowej” – wierzy Klaus Jürgen Stegmann, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu, Trailer System Business Unit, SAF-Holland.
Komentarze