Firma Continental poinformowała o zmianach personalnych jakie zaszły w dziale opon do pojazdów użytkowych. W związku z rozszerzeniem obecnego programu usług w segmencie opon do pojazdów ciężarowych i przejściem z końcem września 2009r. na emeryturę Eckharda Wilanka rozdzielono kierowane wcześniej przez niego działy zarządzania flotą oraz bieżnikowania.
Herbert Mensching, szef sprzedaży i marketingu działu opon do pojazdów ciężarowych w Europie, wskazuje na strategiczne znaczenie tych dwóch obszarów i podkreśla, że na nowej organizacji tylko zyskają. „Bieżnikowanie na zimno i na gorąco, czyli nasze marki ContiTread™ oraz ContiRe™, stanowiące integralną część naszej całej strategii marketingowej, wkracza na nowe tory. Ważnym czynnikiem mającym na to wpływ bez wątpienia jest obciążenie finansowe, z jakim borykają się firmy przewozowe. Zarazem ciągły rozwój oraz coraz bardziej europejski charakter systemu zarządzania flotą wymaga większej uwagi”.
Christian Sass twierdzi, że bieżnikowanie klasy Premium to wyraźne korzyści finansowe, mające ogromne znaczenie dla klientów flotowych – szczególnie w tych trudnych pod względem ekonomicznym czasach. „ContiLifeCycle™ to również duży krok w kierunku ochrony środowiska oraz zasobów naturalnych”.
Michael Korpiun, który oprócz pełnionej funkcji szefa marketingu działu opon do pojazdów ciężarowych w Europie, ma teraz nowe obowiązki, tak oto skomentował nową sytuację: „Wysokie koszty, w obliczu których stają nasi klienci, wymagają przystępnego, całodobowego programu w Europie, który w sposób profesjonalny obejmie wszystkie usługi związane z oponami, jednocześnie minimalizując czas przestoju pojazdu”.
Komentarze