Nowe narzędzie diagnostyczne Delphi dla pojazdów dostawczych łączy w sobie szerokie zastosowanie i objęcie systemu wraz z uniwersalnością i łatwością użycia co czyni je wartościowym dodatkiem w każdym warsztacie. Narzędzie oparte jest na znanych platformach diagnostycznych DS100E (PDA) i DS150 (PC) stąd też umożliwia dotychczasowym użytkownikom DS tani sposób wejścia w diagnostykę pojazdów dostawczych. Dzielenie wspólnych platform sprzętowych także daje gwarancje użytkownikom kupującym narzędzie diagnostyczne dla pojazdów dostawczych możliwość dodania oprogramowania dla samochodów osobowych i w ten sposób posiadania urządzenia diagnostycznego, które obejmuje wszystkie pojazdy.
Zasięg zastosowań
Narzędzie diagnostyczne Delphi dla pojazdów dostawczych dostarcza niezrównanego pokrycia zastosowań na pełną gamę pojazdów dostawczych; od lekkich pojazdów dostawczych (LCV) aż do ciężarówek, autobusów i naczep. Poniżej przedstawiono pełną listę:
LCV – Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Kia, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen
Ciężarówki – DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo
Naczepy – Haldex, Knorr, Wabco
Delphi będzie ciągle uzupełniał powyższą listę o nowe zastosowania.
Zasięg systemów i funkcjonalności
Narzędzie diagnostyczne Delphi daje warsztatom funkcjonalność, którą one potrzebują, aby diagnozować pojazdy szybko i efektywnie. Urządzenie cechuje się następującymi możliwościami:
– Odczyt & kasowanie kodów błędów
– Resetowanie światła serwisowego
– Bieżące odczyty danych
– Ustawienia parametru
– Aktywacja komponentu
– Kodowanie ECU
Narzędzie oferuje też obszerne pokrycie elektronicznych systemów pokładowych. Dotyczy to następujących układów:
-·Wtrysk paliwa
– Układ hamulcowy
– Zawieszenie pneumatyczne
– Wspomaganie
– Immobiliser
– Układ pomiarowy
– Poduszka powietrzna
– Skrzynia biegów
Przewody diagnostyczne
Delphi oferuje także gamę przewodów diagnostycznych, aby była pewność, że narzędzie potrafi się komunikować z możliwie jak najszerszą liczbą pojazdów. Najnowsze ciężarówki są wyposażone w standardowe 16-pinowe gniazdo EOBD co oznacza, że użytkownicy mogą się połączyć z wieloma różnymi pojazdami przy użyciu tylko jednego przewodu EOBD (SV10609). Jakkolwiek wiele dzisiejszych ciężarówek było wyprodukowane przed wejściem standaryzacji EOBD i stąd też wymagają specyficznych przewodów.
Zaleca się, aby warsztat zainwestował przynajmniej w jeden zestaw przewodów z oferty, aby zmaksymalizować efektywność narzędzia. Dostępne są 2 zestawy:
– Zestaw dla ciężarówek i naczep (SV10830)
– Zestaw dla LCV, ciężarówek i naczep (SV10831)
Więcej informacji w J. R. Motor Services G.B. Sp. z o. o. (tel. 0-22 879 77 79)
Komentarze