Nowe narzędzie diagnostyczne Delphi

30 listopada 2009, 0:00

Nowe narzędzie diagnostyczne Delphi dla pojazdów dostawczych łączy w sobie szerokie zastosowanie i objęcie systemu wraz z uniwersalnością i łatwością użycia co czyni je wartościowym dodatkiem w każdym warsztacie. Narzędzie oparte jest na znanych platformach diagnostycznych DS100E (PDA) i DS150 (PC) stąd też umożliwia dotychczasowym użytkownikom DS tani sposób wejścia w diagnostykę pojazdów dostawczych. Dzielenie wspólnych platform sprzętowych także daje gwarancje użytkownikom kupującym narzędzie diagnostyczne dla pojazdów dostawczych możliwość dodania oprogramowania dla samochodów osobowych i w ten sposób posiadania urządzenia diagnostycznego, które obejmuje wszystkie pojazdy.


Zasięg zastosowań

Narzędzie diagnostyczne Delphi dla pojazdów dostawczych dostarcza niezrównanego pokrycia zastosowań na pełną gamę pojazdów dostawczych; od lekkich pojazdów dostawczych (LCV) aż do ciężarówek, autobusów i naczep. Poniżej przedstawiono pełną listę:
LCV – Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Kia, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen
Ciężarówki – DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo

Naczepy – Haldex, Knorr, Wabco

Delphi będzie ciągle uzupełniał powyższą listę o nowe zastosowania.

Zasięg systemów i funkcjonalności

Narzędzie diagnostyczne Delphi daje warsztatom funkcjonalność, którą one potrzebują, aby diagnozować pojazdy szybko i efektywnie. Urządzenie cechuje się następującymi możliwościami:
– Odczyt & kasowanie kodów błędów

– Resetowanie światła serwisowego
– Bieżące odczyty danych
– Ustawienia parametru
– Aktywacja komponentu
– Kodowanie ECU

Narzędzie oferuje też obszerne pokrycie elektronicznych systemów pokładowych. Dotyczy to następujących układów:
-·Wtrysk paliwa

– Układ hamulcowy
– Zawieszenie pneumatyczne
– Wspomaganie
– Immobiliser
– Układ pomiarowy
– Poduszka powietrzna
– Skrzynia biegów

Przewody diagnostyczne

Delphi oferuje także gamę przewodów diagnostycznych, aby była pewność, że narzędzie potrafi się komunikować z możliwie jak najszerszą liczbą pojazdów. Najnowsze ciężarówki są wyposażone w standardowe 16-pinowe gniazdo EOBD co oznacza, że użytkownicy mogą się połączyć z wieloma różnymi pojazdami przy użyciu tylko jednego przewodu EOBD (SV10609). Jakkolwiek wiele dzisiejszych ciężarówek było wyprodukowane przed wejściem standaryzacji EOBD i stąd też wymagają specyficznych przewodów.

Zaleca się, aby warsztat zainwestował przynajmniej w jeden zestaw przewodów z oferty, aby zmaksymalizować efektywność narzędzia. Dostępne są 2 zestawy:

– Zestaw dla ciężarówek i naczep (SV10830)
– Zestaw dla LCV, ciężarówek i naczep (SV10831)

Więcej informacji w J. R. Motor Services G.B. Sp. z o. o. (tel. 0-22 879 77 79)

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!