Scania na kongresie Impact’18

, 20 czerwca 2018, 11:30

Przedstawiciele Scania mieli okazję rozmawiać o gospodarce przyszłości i wyzwaniach z nią związanych podczas krakowskiego kongresu Impact’18.

„Czy Twój biznes jest gotowy na cyfrową rewolucję?”, to tytuł panelu dyskusyjnego,
w którym udział wziął Christian Levin, wiceprezes i dyrektor marketingu Scania CV AB. Panel dyskusyjny okazał się okazją do zaprezentowania rozwiązań, praktyk i strategii Scania w dobie cyfryzacji.

– W Scania wierzymy, że rozwój nowych technologii i działania prowadzące do zrównoważonego transportu przyszłości wzajemnie się napędzają i uzupełniają. Poprzez rozwój cyfryzacji możliwe jest m.in. lepsze planowanie tras i sprawniejsze zarządzanie ładunkiem. Dzięki temu możemy osiągnąć znaczną redukcję emisji CO2. Rozwijając gamę produktów i usług oferujemy naszym klientom lepiej dopasowane, bardziej zrównoważone i korzystniejsze pod względem kosztów rozwiązania niż jakikolwiek inny producent – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.

Podczas rozmów w kuluarach przedstawiciele Scania mieli również okazję przybliżyć lokalny kontekst działalności firmy w Polsce. Autobusy miejskie zasilane paliwami alternatywnymi produkowane w fabryce autobusów Scania w Słupsku, to jeden
z wielu przykładów działań firmy w zakresie transportu.

Komentarze

Brak komentarzy