Kompleksowy pakiet dla Europy

9 lutego 2010, 0:00

Wywiad z dr. Michaelem Korpiunem, dyrektorem sprzedaży i marketingu w segmencie flot transportowych Continental Truck Tires.

Continental zaoferował branży transportowej nowy, kompleksowy pakiet obsługi opon do pojazdów ciężarowych „Conti 360°”. Na jakie usługi mogą liczyć klienci Conti?

Dr Michael Korpiun: Wprowadzając pakiet Conti 360° Fleet Services dokonaliśmy kompleksowej modernizacji naszego pakietu dla flot transportowych w Europie. Obecnie oferujemy unikatowy pakiet obsługi ogumienia pojazdów ciężarowych, realizowany we współpracy z ADAC TruckService i lokalnymi partnerami. Pakiet jest uruchamiany w momencie zakupu opon przez klienta i obejmuje bezpośrednią pomoc przy awariach, bieżnikowanie, regularną obsługę i przeglądy floty pojazdów oraz ocenę biznesową wszystkich poniesionych kosztów.

Na czym polegają atuty ogólnoeuropejskiego pakietu serwisowego?

Duże międzynarodowe firmy eksploatujące floty pojazdów poszukują partnerów, którzy mogą zapewnić im obsługę na wysokim poziomie także poza granicami kraju. Dzięki współpracy z ADAC TruckService jesteśmy doskonale przygotowani do obsługi klientów na największych europejskich rynkach: niemieckim, brytyjskim, belgijskim, włoskim, czeskim, polskim i hiszpańskim. Proces międzynarodowej koncentracji zachodzący w tej branży przez ostatnią dekadę wymaga stosowania kompleksowych rozwiązań. Nowy pakiet usługowy Conti 360° idealnie spełnia te wymagania. Podmioty eksploatujące floty pojazdów w całej Europie mogą polegać na usługach świadczonych z jednego źródła bez względu na istnienie granic. Taką pewność daje precyzyjnie zdefiniowany pakiet dla klientów, oferowany po ustalonych i możliwych do wyliczenia kosztach, niezależnie od tego, w którym kraju firma ma siedzibę i dokąd wysyła swoich kierowców. Tu nie ma miejsca na spory o jakość lub zakres usług.

Czy nowa usługa obejmuje również pomoc w przypadku awarii?

Współpraca z ADAC TruckServices umożliwia stworzenie unikatowego pakietu pomocy drogowej, obejmującego także pomoc w razie awarii. Kierowca nie musi tracić czasu na poszukiwanie lokalnej pomocy drogowej i czy warsztatu. Klienci mogą liczyć na perfekcyjną obsługę w ich własnym języku za pośrednictwem europejskiej centrali. Dzięki przekazywaniu zleceń do lokalnych partnerów serwisowych czas przestoju i koszty są ograniczane do minimum. Obsługa płatności i serwisu świadczonego na miejscu jest realizowana na podstawie kontraktu serwisowego z Conti, w którym precyzyjnie zdefiniowano źródło i warunki. Tak zintegrowana obsługa jest przede wszystkim bardzo wygodna i pozwala obniżyć koszty w przewozach międzynarodowych na dalekich trasach.

Czy pakiet jest przeznaczony wyłącznie dla operatorów dużych flot transportowych?

Dzięki modułowej strukturze naszego pakietu serwisowego klienci mogą dopasować kontrakt na obsługę pojazdów do profilu ich firmy. Możliwy jest tradycyjny zakup opon i wykup kontraktów na określoną liczbę klinometrów. Świadczymy też takie usługi, jak ocena stanu ogumienia i zarządzanie jego wymianą, a nawet dostarczamy dane potrzebne do kalkulacji kosztów związanych z eksploatacją konkretnej floty pojazdów. Dlatego pakiet Conti 360° Fleet Service ma rzeczywiście kompleksowy charakter i po raz pierwszy jest oferowany przewoźnikom w takiej formie i zakresie. W zależności od wielkości firmy i specyfiki jej działalności można przygotować indywidualny pakiet obejmujący wszystkie usługi związane z ogumieniem w pojazdach komercyjnych. Obsługę ogumienia można też w całości zlecić przedstawicielowi Continental.

Czy z pakietu Conti 360° można korzystać także w przypadku pojazdów wynajętych lub w leasingu?

Oczywiście, z usług można korzystać także w przypadku takich form finansowania pojazdu – zarówno bezpośrednio przez partnera Conti, jak i w ramach kompleksowego kontraktu z firmą leasingową lub wynajmującą pojazdy. Dziś klienci kupują kompleksowe usługi transportowe wraz z nowoczesnym sprzętem, które są dopasowane do koncepcji biznesowej firmy.

Dlaczego klienci powinni korzystać z usług Continental, a nie z usług dealera?

Pakiet Conti 360° Fleet Service przeznaczony jest przede wszystkim dla operatorów transportowych działających w ruchu międzynarodowym. Pojedynczy dealerzy nie są w stanie zagwarantować takich usług. Jeżeli koszty ogumienia są jednym z głównych wyznaczników, to należy zaznaczyć, że na koszty nie składa się jedynie cena zakupu, ale także eksploatacja opon, w tym bieżnikowanie i oszczędności paliwa wynikające z niskich oporów toczenia.
Skonfrontowaliśmy zmieniające się wymagania europejskich operatorów flot pojazdów z ofertą ogumienia i usług. Nowe typy naszych zaawansowanych technicznie opon przeznaczonych do eksploatacji na trasach regionalnych i długodystansowych mogą przewyższyć oczekiwania klientów pod względem oszczędności kosztów, trwałości wyrażonej przebiegiem oraz komfortu jazdy. Dzięki współpracy z ADAC TruckService możemy także zaoferować najlepszą kompleksową obsługę na jednakowych warunkach w całej Europie, świadczoną z wykorzystaniem najlepszych opon na rynku.

Dziękuję za rozmowę.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!